برگزاری مجامع فوق‌العاده و عادی سالیانه انجمن
یکشنبه, 24 مرداد 1400 15:01 مجمع عادی مجمع فوق‌العاده هفتمین مجمع 839

 

بر اساس اعلام قبلی مجامع فوق العاده و عادی سالیانه انجمن مالی اسلامی ایران روز چهارشنبه 20 مرداد ماه در محل بانک توسعه صادرات برگزار گردید.

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن مالی اسالمی ایران

بر اساس آگهی دعوت مندرج در سایت انجمن مورخ 1400/05/03 جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن مالی اسالمی ایران در ساعت 17 روز چهارشنبه مورخ 1400/05/20 با حضور جمعی از اعضای انجمن در محل سالن همایش‌های بانک توسعه صادرات برگزار گردید. در این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید، در مورد انتخاب اعضای هیئت رئیسه جلسه به شرح زیر اقدام شد:

-آقای محمود رضا خواجه نصیری به سمت رئیس جلسه
-آقای علی نقوی به سمت ناظر جلسه
-آقای سید محمد جواد فرهانیان به سمت ناظر جلسه
-آقای امیر یوسفی مقدم به سمت دبیر جلسه

هیئت رئیسه ضمن قبول سمت خود و بررسی فهرست اسامی و مدارک اعضای حاضر در جلسه و تایید حضور نصاب قانونی مندرج در اساسنامه و نماینده کمیسیون انجمنهای علمی، رسمیت جلسه را اعلام نمود و موارد زیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

1 )بند دوم ماده 12اساسنامه انجمن به شرح ذیل تغییر یافت:

2-12 -حداکثر دو عضو مشمول بند)1-12 )در صورت کسب بیش از 4/3 آراء حاضرین در جلسه میتوانند برای دوره‌های متوالی به عضویت هیئت مدیره درآیند.

2 )پس از تغییر مذکور، اساسنامه جدید بشرح 25 ماده تصویب و جایگزین اساسنامه قبلی گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مالی اسالمی ایران

پس از جلسه مجمع فوق‌‌العاده بر اساس آگهی دعوت مندرج در سایت انجمن مورخ 1400/03/05جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مالی اسالمی ایران با حضور جمعی از اعضای انجمن در ساعت 17:30 روز چهارشنبه مورخ 1400/05/20در محل سالن همایشهای بانک توسعه صادرات برگزار گردید. در این جلسه در مورد انتخاب اعضای هیئت رئیسه جلسه به شرح زیر اقدام شد:

-آقای محمود رضا خواجه‌نصیری
-آقای علی نقوی
-آقای سید محمد‌جواد فرهانیان
-آقای امیر یوسفی‌مقدم

هیئت رئیسه ضمن قبول سمت خود و بررسی فهرست اسامی و مدارک اعضای حاضر در جلسه و تایید حضور نصاب قانونی مندرج در اساسنامه و نماینده کمیسیون انجمن‌های علمی، رسمیت جلسه را اعلام نمود و دستور جلسه به شرح زیر قرائت شد:

1 )استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی انجمن برای عملکرد سال مالی منتهی به 1399/12/30
2 )بررسی و تصمیمگیری در مورد صورتهای مالی سال مالی منتهی به1399/30/12
3 )انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن
4 )سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد.

مشروح جلسه

پس از قرائت دستور جلسه دکتر علی صالح‌آبادی رییس انجمن مالی اسلامی ایران ،به ارائه گزارشی در مورد فعالیت‌های انجمن مالی اسلامی ایران طی دوره دوم هیئت مدیره پرداخت و به سوالات حاضرین در این زمینه پاسخ داد و سپس دکتر علی حسینی(خزانه دارانجمن)به ارائه گزارش صورت های مالی انجمن اقدام نمود و دکتر سعید مستشار(بازرس انجمن) گزارش خود را در مورد صورت های مالی انجمن قرائت کرد.

در ادامه جلسه به اتفاق آراء صورت های مالی انجمن به تصویب رسید ،همچنین در مورد حق عضویت سالانه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی مجمع به عدم تغییر میزان حق عضویت نسبت به سال قبل رای داد.

در ادامه این جلسه که باحضور ناظر کمیسیون انجمن های علمی برگزار گردید ،افراد متقاضی عضویت در هیئت مدیره و همچنین داوطلبان سمت بازرس معرفی شدند و پس از تایید ناظر رای گیری از اعضای مجمع انجام گرفت که بر اساس آن اعضای هیئت مدیره انجمن به شرح زیر برای مدت 3 سال انتخاب شدند:

-دکتر علی صالح آبادی به عنوان عضو اصلی
-حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصباحی مقدم به عنوان عضو اصلی
- دکتر سید علی حسینی به عنوان عضو اصلی
-دکتر ابوذر سروش به عنوان عضو اصلی
-دکتر سعید مستشار به عنوان عضو اصلی
-دکتر امیر هامونی به عنوان عضو علی‌البدل اول
-دکتر علی سعیدی به عنوان عضو علی‌البدل دوم

همچنین با تصمیم اعضای انجمن آقای دکتر فریدون رهنمای رودپشتی به عنوان بازرس اصلی و جناب آقای مجید پیره به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

این جلسه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصباحی مقدم به پایان رسید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید