ابتکار جدید مالزی در راه اندازی صندوق مطابق با شریعت
چهارشنبه, 10 آبان 1402 12:00 مالزی صندوق شریعت سرمایه گذاری سهام دارایی بانکداری اسلامی سود اقتصاد 190

گروه سرمایه‌گذاری کنانگا مالزی صندوق جدیدی مطابق با شریعت به نام صندوق سود اسلامی کنانگا (KIDF) راه اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از تکلویی، گروه سرمایه گذاری کنانگا مالزی صندوق جدیدی مطابق با شریعت به نام صندوق سود اسلامی کنانگا (KIDF) راه اندازی کرده است. این صندوق به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی خدمات ارائه می کند و هدف آن فراهم کردن جریان درآمدی ثابت از طریق سرمایه‌گذاری‌های مطابق با شریعت برای سرمایه‌گذاران است.

این صندوق توسط تیم شریعت سرمایه گذاران کنانگا که تجربه زیادی در بخش مالی اسلامی دارد مدیریت می شود. با این صندوق جدید، گروه سرمایه گذاری کنانگا امیدوار است از تقاضای فزاینده برای محصولات سرمایه گذاری مطابق با شریعت در مالزی و فراتر از آن استفاده کند.

صندوق سود اسلامی کنانگا (KIDF) دارای حجم اولیه تقریباً 23 میلیون دلار است. این پول برای سرمایه‌گذاری در مجموعه متنوعی از دارایی‌های منطبق با شریعت با تمرکز بر سهام مبتنی بر پرداخت سود استفاده خواهد شد. صندوق تقسیم سود اسلامی کنانگا (KIDF) به سرمایه گذاران فرصتی منحصر به فرد برای مشارکت در رشد اقتصادی منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) ارائه می دهد.

منطقه APAC در سال‌های اخیر رشد اقتصادی سریعی را تجربه کرده که ناشی از عواملی مانند افزایش ادغام در اقتصاد جهانی، افزایش ثروت جمعیت و رشد طبقه متوسط ​​است. این صندوق دارای پرتفوی متنوعی از دارایی های منطبق با شریعت از جمله سهام، اوراق قرضه و ابزارهای بازار پول است که انتظار می رود از بنیادهای قوی منطقه بهره مند شوند.

بدون شک این صندوق تقسیم سود اسلامی حرکت خوبی است و می تواند از دیگر صندوق‌های منطبق با شریعت که فرصت مشابهی را ارائه می‌کنند، حمایت بیشتری کند. مانند صندوق سود اسلامی AmInvest، CIMB و Affin Hwang.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید