شرکت ساختمانی اماراتی ۵۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه اسلامی منتشر می کند
سه شنبه, 29 فروردين 1402 04:54 اوراق قرضه اسلامی خلیج فارس بازار سرمایه اسلامی صکوک معامله سرمایه‌گذاری بانکداری اسلامی 302

ناشران خلیج فارس به سرعت در حال بازگشت به بازارهای سرمایه بدهی و به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری برپایه بازدهی پایین تر و پویایی مطلوب بازار هستند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از رویترز، شرکت املاک DAMAC Real Estate Ltd (DAMAC) از بانک های این کشور درخواست کرد تا قبل از انتشار اوراق قرضه اسلامی سه ساله یا صکوک که حداقل 500 میلیون دلار است جلساتی را با سرمایه گذاران ترتیب دهند.
قرار است دویچه بانک، NBD Capital امارات و J.P. Morgan هماهنگ کننده های مشترک جهانی باشند و بانک ابوظبی، بانک اسلامی دبی و مشرق به عنوان مدیران پذیره نویسی مشترک در این معامله عمل می کنند.
ناشران خلیج فارس به سرعت در حال بازگشت به بازارهای سرمایه بدهی و به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری برپایه بازدهی پایین تر و پویایی مطلوب بازار هستند.
پروژه‌های DAMAC Properties بخش لوکس بالاتر بازار را هدف قرار می‌دهند. این شرکت به دنبال بهره بردن از تقاضای بالا برای املاک و مستغلات در دبی و مرکز تجاری و گردشگری منطقه خلیج فارس است.
DAMAC سال گذشته پس از ارائه درخواستی برای انجام این کار در سال 2021 از بورس اوراق بهادار دبی خارج شد زیرا کووید-19 به بازار املاک وارد شد و بر سودآوری شرکت‌های املاک و مستغلات تأثیر گذاشت.
در حال حاضر رونق بالایی به بازار مسکن در امارات به دنبال پایان یافتن کوید ۱۹ بازگشته است. طبق گزارش شرکت خدمات املاک و سرمایه گذاری CBRE ، میانگین قیمت های مسکونی در دبی در سال منتهی به مارس 2023 از رشد 12.8 درصدی برخوردار بوده است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید