اولین کارت پرداخت اسلامی با قابلیت اتصال به ۶ ارز بین المللی
یکشنبه, 21 اسفند 1401 16:36 کارت پرداخت بین المللی شریعت دیجیتال ارز بانک فرامرزی سرمایه‌گذاری بانکداری اسلامی 547

Nomo، اولین بانک فرامرزی کاملا دیجیتالی منطبق با شریعت، راه اندازی حساب های چند ارزی جدید خود را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از Nomo ، ZAWYAI، اولین بانک فرامرزی کاملا دیجیتالی منطبق با شریعت، راه اندازی حساب های چند ارزی جدید خود را اعلام کرد که به مشتریان این امکان را می دهد تا پول خود را به 6 ارز پوند، دلار آمریکا، یورو، دینار کویت، درهم امارت و ریال سعودی نگهداری، خرج و ارسال کنند. حساب‌های جدید به مشتریان کمک می‌کند تا از هزینه‌های مبادله در هنگام ارسال پول اجتناب کنند و راه‌حل پرداخت دیجیتالی راحت و ایمن را ممکن می‌سازد.
بخش دیجیتال بانک لندن و خاورمیانه (BLME) با حمایت بانک بوبیان، این امکان را به بانک Nomo می دهد تا خدمات بانکی بین المللی را برای مشتریان شورای همکاری خلیج فارس ساده کند.
عبدالله التویجری، عضو هیئت مدیره BLME، اظهار داشت: این راه‌اندازی مکمل استراتژی Nomo Bank برای تقویت مداوم تجارت دیجیتال است. مشتریان ما اکنون می توانند از طریق بهترین راه حل های دیجیتال متناسب با سبک زندگی خود به تجربیات بانکداری دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: حساب جدید چند ارزی Nomo به مشتریان این امکان را می دهد تا تراکنش های خود را با شش ارز مختلف که همگی به یک کارت مرتبط هستند انجام دهند، بنابراین یک راه حل جامع بانکی به مشتریان امکان می دهد به جای حمل چندین کارت بانکی یا پول نقد از آن استفاده کنند.
Nomo به عنوان یک بانک دیجیتال، از فناوری برای ایجاد کارایی و تجربه بانکداری در سطح جهانی برای مشتریان در مقایسه با موسسات مالی قدیمی استفاده می کند. حساب‌های چند ارزی این بانک برای مسافران، افرادی که در خارج از کشور تحصیل و کار می‌کنند و سرمایه‌گذارانی با دارایی‌های بین‌المللی که به روشی سریع، ایمن و مقرون به صرفه برای ارسال و دریافت پول در سراسر مرزها سر و کار دارند طراحی شده است.
همه مشتریان Nomo می‌توانند در عرض چند ثانیه حساب‌های ارزی جدید باز کنند و بلافاصله با نرخ‌های رقابتی بازار مبادله کنند. تمام حساب‌های ارزی جدید به‌طور خودکار به کارت نقدی Nomo و Apple Pay وصل می‌شوند که می‌توانند در سطح جهانی بدون کارمزد کارت بین‌المللی استفاده شوند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید