ابتکار بانک اسلامی قطر در ایجاد کارت اعتباری منحصر به فرد
یکشنبه, 21 اسفند 1401 19:53 کارت اعتباری بانک دیجیتال بانک مرکزی قطر هزینه بانکداری اسلامی پرداخت الکترونیکی 538

بانک اسلامی قطر (QIB)، بانک دیجیتال پیشرو ، کارت اعتباری جدیدی را با نام «Himyan» هیمیان معرفی کرد و اولین کارت اعتباری ملی قطر ابتکار بانک مرکزی قطر است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از The Peninsula، این اولین کارت اعتباری ملی قطر است که برای همه مشتریان، ساکنان و بازدیدکنندگان قطری امکان پرداخت امن در داخل قطر را فراهم می‌کند.

این بخشی از تلاش‌های قطر برای توسعه خدمات پرداخت الکترونیکی و افزایش شمول مالی در کشور است.
نام کارت برگرفته از کیسه پولی است که تاجران در عربستان باستان از آن استفاده می کردند.
به عنوان بخشی از تلاش‌های بانک اسلامی قطر برای حمایت از چشم‌انداز ملی و ارتقای شمول مالی، مشتریان این بانک و مشتریان غیربانکی از جمله بازدیدکنندگانی که دارای QID یا ویزا معتبر هستند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل QIB یا با مراجعه به شعبه و پر کردن فرم درخواست برای کارت اعتباری Himyan اقدام کنند.
کارت اعتباری جدید فقط در داخل قطر قابل استفاده است و به مشتریان در هزینه های روزانه آنها انعطاف پذیری می دهد.
ضمن اینکه امکان نظارت و کنترل هزینه ها و خریدها ی آنها را مهیا می کند.
علاوه بر انعطاف‌پذیری کارت پیش‌پرداخت Himyan، مشتریان می‌توانند از ویژگی بدون تماس بهره‌مند شوند که بر تعهد QIB برای ارائه یک تجربه بانکی یکپارچه تأکید می‌کند.

دارندگان کارت هیمیان می توانند از کارت های خود برای پرداخت محلی به شیوه ای مطمئن استفاده کنند زیرا تمام تراکنش ها به صورت محلی از طریق شبکه NAPS انجام می شود. علاوه بر این، کارت اعتباری Himyan برای صدور نیازی به حداقل موجودی حساب ندارد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید