برگزاری ۱۶ ساعت کارگاه‌ آموزشی ویژه حاضرین در مسابقه بانکدان
سه شنبه, 25 مرداد 1401 10:22 مسابقه ملی دانشجویی بانکدان بانکدان کارگاه آموزشی انجمن مالی اسلامی ایران 409
Gallery Image 1

کارگاه‌های آموزشی ویژه مسابقه بانکدان، در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته و هفته آینده ۲۷ و ۲۸ مرداد و ۳ و ۴ شهریور برگزار خواهند شد.

طبق اعلام کمیته علمی مسابقه بانکدان، کارگاه های آموزشی مقدماتی ویژه پذیرفته شدگان اولین مرحله در روزهای پنجشنبه و جمعه، 27 و 28 مرداد ماه و 3 و 4 شهریور ماه از ساعت 8 تا 12:30 و در مجموع به مدت 16 ساعت بصورت آنلاین برگزار می‌گردد.


در اولین جلسه این کارگاه 16 ساعته، دبیرکل انجمن گزارشی از کلیت، اهداف و برنامه های مسابقه ارائه خواهد داد و همچنین دکتر شهبازی عضو کمیته علمی این مسابقات بحث ریشه یابی چالش های نظام بانکی کشور را تدریس خواهند کرد. سایر جلسات این دوره به بحث تجزیه و تحلیل صورت های مالی بانکهای تجاری پرداخته خواهد شد که تدریس آن را دکتر دادجوی توکلی از اعضای کمیته علمی مسابقات برعهده دارند.


لازم به ذکر است در این مرحله از مسابقه که با حضور 25 تیم برتر آزمون ورودی برگزار می‌شود؛ تیم‌های شرکت‌کننده ملزم به تهیه و تدوین کلیپی تخصصی در زمینه چالش‌ها و فرصت‌های شبکه بانکی کشور و همچنین شرکت در آزمون پایان دوره آموزشی می‌باشند. 16 تیمی که بیشترین مجموع امتیاز را در آزمون پایانی (80 درصد) و کلیپ تخصصی (20 درصد) کسب کنند؛ به مرحله مناظرات مسابقه راه خواهند یافت.


اسامی تیم‌های راه یافته به مرحله بعد روز شنبه، 12 شهریورماه از طریق سایت رسمی مسابقات اعلام خواهد شد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید