تمدید زمان ثبت نام و تغییر زمان آزمون مسابقه ملی دانشجویی بانکدان
یکشنبه, 26 تیر 1401 06:49 مسابقه ملی دانشجویی بانکدان انجمن مالی اسلامی ایران تمدید ثبت نام مسابقه بانکدان 403
Gallery Image 1

با توجه به تماس‌ها و درخواست های متعدد دانشجویان و متقاضیان ثبت نام در مسابقه بانکدان، مهلت ثبت نام، تمدید و زمان آزمون تغییر کرد.

ثبت نام نخستین دوره مسابقه ملی دانشجویی بانکدان از خرداد ماه آغاز شد و تا 25 تیر ماه ادامه داشت که با استقبال بسیار خوبی از طرف دانشجویان مواجه شد. طبق آخرین آمار تا پایان روز 25 تیر، بیش از300 نفر در قالب 80 تیم در این مسابقات ثبت نام نموده اند که با توجه به تماس های مکرر و درخواست های متعدد متقاضیان، مهلت ثبت نام تا پایان تیر ماه تمدید شد. با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، زمان برگزاری آزمون ورودی مقدماتی نیز تغییر پیدا کرد و از 28 تیر ماه به سه شنبه 4 مرداد منتقل شد.


طبق اعلام کمیته علمی مسابقات مهلت اعلامی جهت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و زمان آزمون نیز بطور قطعی ساعت 17:30 روز سه شنبه چهارم مرداد خواهد بود.


همچنین آزمون ورودی به صورت تیمی و آنلاین برگزار خواهد شد. و لینک شرکت در آزمون قبل از آزمون برای سرگروه فرستاده میشود و هر تیم فقط یکبار میتواند وارد لینک آزمون شود. لذا ضروری است اعضای تیم ها هماهنگی های لازم را از قبل انجام دهند تا در زمان آزمون کنار یکدیگر باشند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید