اطلاعات تکمیلی در زمینه آزمون مقدماتی مسابقه بانکدان
یکشنبه, 02 مرداد 1401 21:14 انجمن مالی اسلامی ایران مسابقه ملی دانشجویی بانکدان آزمون مسابقه بانکدان اطلاعیه آزمون 437
Gallery Image 1

آزمون مقدماتی مسابقه ملی دانشجویی بانکدان طبق اعلام قبلی روز سه شنبه 4 مردادماه، ساعت 17:30 بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

۱- آزمون روز سه‌شنبه، ۴ مردادماه، ساعت ۱۷:۳۰ بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

۲- آزمون ورودی شامل ۵۰ سوال تستی بوده و به مدت 45 دقیقه زمان خواهد داشت.

۳- لینک آزمون ورودی یک ربع قبل امتحان در سایت انجمن و گروه واتساپی مخصوص سرگروه ها گذاشته خواهد شد و هرگروه تنها یکبار و با مشخصات سرگروه امکان شرکت در آزمون را دارد. (گروه ها لازم است از عضویت سرگروه در گروه مخصوص در واتساپ اطمینان حاصل کنند).

۴- آزمون دارای نمره منفی می‌باشد.

۵- امکان بازگشت به سوالات قبل فراهم است.

۶- در طی آزمون، مشاهده آزمون فقط برای سرگروه امکان پذیر است. لذا اعضای گروه برای مشارکت در امتحان، یا باید بصورت حضوری و کنار هم در امتحان شرکت کنند و یا از طریق بسترهایی مثل گوگل میت، سرگروه صفحه کامپیوتر خود را با همگروه ها به اشتراک بگذارد.

۷- در صورتی که گروهی زودتر از زمان آزمون، آزمون را به پایان رساند، حتما گزینه اتمام آزمون را انتخاب نماید. در صورت پایان وقت، آزمون به‌طور خودکار پایان خواهد یافت و پاسخ‌ها ثبت می‌شود.

۸- لازم است سرگروه امکانات لازم از جمله اتصال اینترنت، اتصال رایانه خود به برق و اتصال سایر اعضاء را مهیا نماید. طبیعی‌ست کمیته اجرایی مسابقات هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال قطعی اینترنت، قطعی برق و... نخواهد داشت.

۹- نتیجه آزمون روز ۵شنبه، ۶ مردادماه از طریق سایت رسمی مسابقات اعلام خواهد شد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید