چاپ دوم کتاب"حسابداری ابزار ها و عقود مالی اسلامی"منتشر شد
سه شنبه, 02 شهریور 1400 11:38 جلد دوم حسابداری ابزار‌ها و عقود مالی اسلامی انجمن ملی اسلامی ایران 1010

چاپ دوم کتاب"حسابداری ابزار‌ها و عقود مالی اسلامی"توسط دکتر علیرضا رام‌روز، تالیف و توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و انجمن مالی اسلامی ایران منتشر شد.

چاپ دوم کتاب"حسابداری ابزار ها و عقود مالی اسلامی"توسط دکتر علیرضا رام‌روز تالیف و توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و انجمن مالی اسلامی ایران منتشر شد.این کتاب، نگاهی دقیق‌تر به تاریخچه دفترداری دوطرفه ونقش دانشمندان ایرانی و مسلمان در شکل­‌گیری آن پرداخته است.

سایر مطالب پوشش داده شده در کتاب: محیط حسابداری اسلامی، صورتهای مالی اسلامی، حسابداری صکوک، حسابداری زکات، قراردادهای تجاری اسلامی، کاربرد قراردادهای مالی اسلامی در حسابداری، حسابداری مسئولیت اجتماعی مقایسه استانداردهای AAOIFI, IFRS و رویه‌های داخلی، مثالهای جامع، واقعی و تمرینهای متنوع، بر اساس نظارت فقهی و منطبق با سرفصل‌های مصوب وزارت علوم می‌باشد.

کتاب حاضر به عنوان منبع درس "حسابداری ابزار ها و عقود مالی اسلامی"برای دانشجویان رشته حسابداری و حسابرسی و رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی و نیز منبع مکمل برخی دروس مقطع کارشناسی ارشد (رشته های حسابداری و حسابرسی) و دیگر علاقه مندان به این مبحث قابل استفاده است.

 

جهت دریافت فایل این کتاب بصورت کامل اینجا را کلیک کنید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید