پیام نوروزی دکتر صالح آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی ایران
جمعه, 29 اسفند 1399 17:51 پیام نوروزی دکتر صالح آبادی انجمن مالی اسلامی ایران 776

دکتر علی صالح آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی ایران ضمن صدور پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید ، از همراهی اعضای انجمن با انجمن تقدیر و تشکر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
 حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز را که جلوه‌ای متعالی از بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است و تقارن آن با اعیاد مبارک شعبانیه را به ملت شریف ایران، به ویژه اعضای انجمن مالی اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
در سالی که گذشت ما بزرگان عزیزی همچون حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسویان و آیت الله تسخیری (که رحمت و رضوان خداوند بر آنها باد) را از دست دادیم، و ضایعه بزرگی به جامعه اقتصاد اسلامی و مالی اسلامی کشور وارد شد؛ با این وجود با توکل به خدا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در راستای ایفای رسالت انجمن در حوزه مالی اسلامی اقدامات لازم صورت پذیرد.
برگزاری موفق و اثربخش همایش مالی اسلامی، دوره های MBA و DBA  بازار سرمایه اسلامی، دوره های آموزشی مدیریت سبد، نشست های تخصصی ملی و بین المللی مالی اسلامی، مشارکت در انتشار سه فصلنامه علمی پژوهشی (تحقیقات مالی اسلامی، راهبرد مدیریت مالی و پژوهشنامه بیمه) و مشارکت در برگزاری دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی(ICM)  تنها بخشی از فعالیت های انجمن مالی اسلامی ایران در سال 1399 بود که با همراهی و همیاری اعضای محترم انجمن محقق گردید.
اميدوارم در سايه همدلي، همفكري و همكاري بيشتر شما عزيزان در سال جدید، شاهد شکوفایی بیش از پیش انجمن مالی اسلامی ایران و ایفای نقش در حل معضلات نظام مالی کشور و در نتیجه سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيم.
در خاتمه، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید