برگزاری کارگاه‌ مقام نظارتی برای بخش بازار سرمایه اسلامی و تکافل توسط IFSB»
جمعه, 05 آبان 1402 12:00 برگزاری کارگاه بازار سرمایه اسلامی IFSB مالزی بانکداری اسلامی بیمه اسلامی نهادهای مالی 162

کارگاه‌ RSAs با پوشش استانداردهای احتیاطی و نظارتی بخش بازار سرمایه اسلامی و تکافل از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ نوامبر سال ۲۰۲۳ در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، هیئت خدمات مالی اسلامی (IFSB) به عنوان بخشی از مأموریت و رسالت خود کارگاه‌های آموزشی آشنایی با استانداردهای مقرراتی و احتیاطی را برای مراجع مقرراتی و نظارتی (RSAs) جهت تسهیل در پیاده‌سازی استانداردهای IFSB در کشورهای عضو به صورت سالانه برگزار می‌کند.
این کارگاه به طور خاص، موضوعات و استانداردهای مقرراتی و نظارتی مرتبط با بخش بازار سرمایه اسلامی و بیمه اسلامی را پوشش می‌دهد و برای قانونگذاران و ناظرین دو بخش مذکور در نظرگرفته شده است.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، افزایش سطح آگاهی و معرفی استانداردهای احتیاطی هیئت خدمات مالی اسلامی برای مقام‌های نظارتی و مقرراتی کشورهای عضو و استفاده از تجربه کشورهای مختلف در اجرا و پیاده‌سازی استانداردهای IFSB می‌باشد.

کارگاه‌ RSAs با پوشش استانداردهای احتیاطی و نظارتی بخش بازار سرمایه اسلامی و تکافل از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ نوامبر سال ۲۰۲۳ در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود که در آن به ارائه استانداردهای مرتبط با عناصر کلیدی در فرآیند نظارت و اعمال مقررات بر نهادهای مالی ارائه‌دهنده خدمات اسلامی و سایر موارد مرتبط با این حوزه می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید