برگزاری کارگاه استانداردهای احتیاطی بخش بانکداری اسلامی برای مقام ناظر توسط IFSB
جمعه, 21 مهر 1402 12:00 کارگاه تخصصی بانکداری اسلامی IFSB هیئت خدمات مالی اسلامی قانون گذاری کوالالامپور مالزی 196

هیئت خدمات مالی اسلامی (IFSB) به عنوان بخشی از مأموریت و رسالت خود کارگاه‌های آموزشی آشنایی با استانداردهای مقرراتی و احتیاطی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، هیئت خدمات مالی اسلامی (IFSB) به عنوان بخشی از مأموریت و رسالت خود کارگاه‌های آموزشی آشنایی با استانداردهای مقرراتی و احتیاطی را برای مراجع مقرراتی و نظارتی (RSAs) جهت تسهیل در پیاده‌سازی استانداردهای IFSB در کشورهای عضو به صورت سالانه برگزار می‌کند.
این کارگاه به طور خاص، موضوعات و استانداردهای احتیاطی مرتبط با بخش بانکداری اسلامی را پوشش می‌دهد و برای قانونگذاران و ناظرین بخش بانکداری اسلامی در نظرگرفته شده است.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، افزایش سطح آگاهی و معرفی استانداردهای احتیاطی هیئت خدمات مالی اسلامی برای مقام‌های نظارتی و مقرراتی کشورهای عضو و استفاده از تجربه کشورهای مختلف در اجرا و پیاده‌سازی استانداردهای IFSB می‌باشد.

کارگاه‌ RSA با پوشش استانداردهای احتیاطی بخش بانکداری اسلامی در تاریخ های ۲۳ تا ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۳ در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود که در آن به ارائه استانداردهای مرتبط با عناصر کلیدی در فرآیند بررسی نظارتی و مقرراتی نهادهای مالی ارائه‌دهنده خدمات مالی اسلامی IIFS و سایر موارد مرتبط با این حوزه می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید