ورود بانک اسلامی دبی به بخش بانکداری دیجیتال ترکیه
شنبه, 08 مهر 1402 12:00 بانکداری اسلامی بانکداری دیجیتال سرمایه گذاری سهام فناوری نظارت بانکی 271

بانک اسلامی دبی ۲۰ درصد از سهام T.O.M ترکیه را خریداری خواهد کرد و این اقدام نشان دهنده اولین حضور بانک اسلامی دبی در بخش بانکداری ترکیه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از زوایا، بانک اسلامی دبی (DIB) ۲۰ درصد از سهام T.O.M ترکیه را خریداری خواهد کرد. این اقدام نشان دهنده اولین حضور بانک اسلامی دبی در بخش بانکداری ترکیه است.

بانک اسلامی دبی این سرمایه گذاری را در تایید و خاطرنشان کرد که گزینه ای برای افزایش سهام تا 25 درصد در عرض چند ماه دارد.

این سرمایه گذاری از سوی بانک اسلامی دبی در گروه T.O.M فرصتی را برای این بانک اماراتی فراهم می کند تا از بانکداری دیجیتال و بخش فناوری مالی در ترکیه بهره مند شود.

عدنان چیلوان، مدیر عامل گروه DIB گفت: ورود ما به بخش بانکداری ترکیه از طریق سرمایه گذاری در یک گروه مالی دیجیتال نشان دهنده رویکردی پویا به یک محیط بازار در حال تحول است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم ترکیه با توجه به پویایی قابل توجه بازار و فرصت‌هایی که در بخش بانکداری دیجیتال و فناوری مالی دارد موقعیتی محوری در استراتژی ما ایفا کند.

بانک اسلامی دبی اعلام کرد مراحل خرید سهام گروه T.O.M مجوزهای لازم را از آژانس مقررات و نظارت بانکی ترکیه، بانک مرکزی ترکیه و مقامات نظارتی در امارات متحده عربی دریافت کرده است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید