ارائۀ ظرفیت‌های بازار سرمایه کشور در کنفرانس «سرمایه‌گذاری در بازارهای نوظهور»
سه شنبه, 08 فروردين 1402 02:28 بازار سرمایه کنفرانس سرمایه‌گذاری بازارهای نوظهور سازمان بورس و اوراق بهادار بین الملل 252

کنفرانس «سرمایه‌گذاری در بازارهای نوظهور» در اواخر اسفند 1401، به میزبانی بورس اوراق بهادار سن پترزبورگ (SPB) به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از شادی نحیفی، کارشناس گروه بازارها و ابزارهای مالی مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی که به عنوان سخنران در این کنفرانس شرکت کرده بود، از علاقه‌مندی و استقبال تجار و فعالان بازار سرمایۀ روسیه از ظرفیت‌ها و تجربیات موجود در بازار سرمایۀ کشور خبر داد.
به گزارش شادی نحیفی، کارشناس گروه بازارها و ابزارهای مالی مرکز پژوهش، کنفرانس «سرمایه‌گذاری در بازارهای نوظهور» در اواخر اسفند 1401، با حضور نمایندگان بازارهای مالی، مدیران ارشد بزرگترین شرکت‌ها و رؤسای بخش‌های تخصصی نهادهای ناظر بازار سرمایه، به میزبانی بورس اوراق بهادار سن پترزبورگ (SPB) به‌صورت مجازی برگزار گردید.
در این کنفرانس که با حضور سخنرانانی از کشورهای روسیه، ایران، آفریقای جنوبی، هند، برزیل، چین برگزار شد، فرصت‌های واقعی برای تنوع سبد سرمایه‌گذاری بین‌المللی از طریق سرمایه‌گذاری در بازارهای کشورهای مختلف، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. همچنین، در این نشست، ضمن بررسی ظرفیت‌های بازارهای سرمایه، قوانین مربوط به دسترسی مستقیم سرمایه‌گذاران خارجی، برای شرکت‌کنندگان ارائه شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات کنفرانس و مفاد سخنرانی به این لینک مراجعه فرمایید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید