بانک نیزوا به عنوان «نوآورترین بانک اسلامی» شناخته شد
دوشنبه, 17 بهمن 1401 03:17 بانک نیزوا بانکداری اسلامی سرمایه‌گذاری نوآوری های مالی اسلامی بانکداری دیجیتال 310

بانک نیزوا، با سریع‌ترین رشد در عمان، مفتخر به دریافت جایزه «مبتکرترین بانک اسلامی» از سوی مجله بین‌المللی فاینانس شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از Zawya News، بانک نیزوا، با سریع‌ترین رشد در عمان، مفتخر به دریافت جایزه «مبتکرترین بانک اسلامی» از سوی مجله بین‌المللی فاینانس، مجله معتبر تجاری و مالی که سرمایه‌گذاران، رهبران شرکت‌ها و بنگاه های اقتصادی را از سراسر جهان به هم پیوند می‌دهد، شد.
بانک نیزوا در حوزه فین‌تک در عمان پیشتاز است و فعالانه تحولات این حوزه را پیش می‌برد. یکی از دلایل کسب این جایزه به خاطر تعهد این بانک به ساده ه‌سازی فعالیت‌هایش با استفاده از فناوری دیجیتال است.
همچنین کسب چنین جایزه ای نشان دهنده تعهد بانک به ارائه محصولات و خدمات نوآورانه مطابق با شریعت است. در سال گذشته، بانک نیزوا تمرکز خود را به کمک به مشتریان با راه اندازی گزینه های مالی دیجیتال جدید تغییر داد. به‌علاوه، این بانک حوزه های بکر خرده‌فروشی و عمده‌فروشی بانکداری اسلامی را گسترش داده است.
بانک نیزوا گام های قابل توجهی در استفاده از فناوری های جدید برداشته است و به تازگی اولین شعبه دیجیتال، بدون کاغذ و نیروی انسانی خود را در مرکز خرید عمان افتتاح کرده است. این شعبه خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد تا تجربه ای ساده از بانکداری دیجتال داشته باشند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید