برگزاری ۴۱امین نشست شورای IFSB و کارگاه‌های جانبی آن
یکشنبه, 16 بهمن 1401 00:27 کارگاه های جانبی IFSB مالی اسلامی بانک مرکزی پاکستان توسعه پایدار 416

چهل‌ویکمین جلسه شورای هیئت خدمات مالی اسلامی  و کارگاه‌های جانبی آن به ریاست بانک مرکزی پاکستان در دسامبر سال 2022 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، چهل‌ویکمین جلسه شورای هیئت خدمات مالی اسلامی (IFSB) و کارگاه‌های جانبی آن به ریاست بانک مرکزی پاکستان در روزهای ۱۵-۱۳ دسامبر سال ۲۰۲۲ برگزار گردید. در این نشست به مباحث زیر پرداخته شد:
- برگزاری کارگاه ظرفیت‌سازی برای فعالان بازار (کارگاه CBM)

- برگزاری کارگاه در حوزه تسهیل اجرای استانداردهای IFSB (کارگاه FIS)

- برگزاری میزگرد اعضای IFSB و جلسه تعامل با صنعت با محوریت چشم‌انداز جهانی مالی اسلامی

- ارائه پانزدهمین سخنرانی عمومی شورا با موضوع اهداف توسعه پایدار (SDGs) و فلسفه مالی اسلامی

چهل و یکمین جلسه شورا با ریاست جمیل احمد به عنوان رئیس بانک مرکزی پاکستان (SBP) و رئیس IFSB برای سال ۲۰۲۲ و با حضور معاونان بانک‌های مرکزی کشورهای عضو، روسای مراجع نظارتی و مقرراتی و نمایندگان ارشد از میان اعضای شورای هیئت خدمات مالی اسلامی، برگزار گردید.

دکتر بیلو لاوال دانباتا، دبیر کل هیئت خدمات مالی اسلامی، به نمایندگی از دبیرخانه IFSB، از کلیه اعضای هیئت خدمات مالی اسلامی برای حضور و مشارکت فعال در چهل و یکمین جلسه شورا، که راه را برای مدیریت مؤثر IFSB هموار می‌کند، تشکر صمیمانه خود را اعلام نمود.

به گفته دبیر کل هیئت خدمات مالی اسلامی، این نشست با برگزاری کارگاه‌های جانبی در ۳ روز توانست فرصت مناسبی برای گردهمایی ذی‌نفعان مختلف هیئت خدمات مالی اسلامی در یک عرصه مشترک و ایجاد زمینه بحث و گفتگو در مورد مسائل مربوط به امور مالی اسلامی را فراهم نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید