بانک اسـلامی قطــر جـایزه "عملکــرد برتر" را کسـب کـرد
یکشنبه, 13 شهریور 1401 11:08 بانک اسلامی قطر عملکرد برتر جایزه شتاب بانکداری دیجیتال 346

مجله Banker بانک اسلامی قطر (QIB) را به عنوان "بانک با عملکرد برتر در قطر" در رتبه بندی 100 بانک برتر عربی در سال 2022 معرفی کرد.

به گزارش انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از  Gulf Times بانک اسلامی قطر با کسب امتیازات بالا به دلیل کارایی عملیاتی و کیفیت دارایی این عنوان را به خود اختصاص داد.
در سال 2021، QIB بالاترین ارقام در بازده حقوق صاحبان سهام و دارایی ها را ثبت کرد و همچنین بهترین نسبت کارایی هزینه به درآمد در قطر و منطقه منا را با رقم 18.1 به خود اختصاص داد و موقعیت دیرینه خود را به عنوان بزرگترین بانک ققطری و بانک پیشرو در منطقه حفظ کرد.
بعلاوه، QIB به ایجاد شتاب بانکداری دیجیتال با محصولات اولیه و شخصی سازی شده ادامه می دهد که تجربه مشتری را به سطوح جدیدی می برد.
عملکرد این بانک برای دوره شش ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ مثبت بوده و سود خالص قابل انتساب به سهامداران بانک بالغ بر 1815 میلیون ریال قطری بود که نشان از رشد ۱۳.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ دارد.
ضمن اینکه دارایی خالص این بانک به 193 میلیارد ریال قطری رسیده است که ناشی از رشد فعالیت های سرمایه گذاری بانک اسلامی قطر دارد.
بانک اسلامی قطر کارایی خود را بیشتر بهبود بخشیده و نسبت هزینه به درآمد را به 16.8 درصد کاهش داده است که کمترین میزان در بخش بانکی قطر است.

 

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید