نهمین گزارش ثبات صنعت خدمات مالی اسلامی
یکشنبه, 31 مرداد 1400 08:49 هیئت خدمات مالی اسلامی ثبات صنعت IFBS انجمن مالی اسلامی ایران 721

 هیئت خدمات مالی اسلامی در نظر دارد تا نهمین ویرایش از گزارش ثبات صنعت خدمات مالی اسلامی را در آگوست ۲۰۲۱ همزمان با دومین اجلاس مجمع مدیران و از طریق پلتفرمی آنلاین منتشر نماید

به گزارش انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، هیئت خدمات مالی اسلامی ([1]IFSB) در نظر دارد تا نهمین ویرایش از گزارش ثبات صنعت خدمات مالی اسلامی (IFSI[2]) را در آگوست ۲۰۲۱ همزمان با دومین اجلاس مجمع مدیران و از طریق پلتفرمی آنلاین منتشر نماید. انتظار می‌رود، رونمایی از این گزارش در اجلاس مذکور مناظره آنلاین تعاملی، ارائه تعامل مستقیم با متخصصان این حوزه و به اشتراک‌ گذاشتن تجربیات در سطح کشور و سازمانی را در پی داشته باشد.
لازم به ذکر است که مجموعه گزارش‌های ثبات صنعت خدمات مالی اسلامی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط هیئت خدمات مالی اسلامی منتشر شد. در حال حاضر این گزارشات سالانه یکی از منابع مهم در ارائه جدیدترین تحولات مربوطه در زمینه‌هایی همچون رشد، ثبات و دیگر مسائل مربوط به صنعت خدمات مالی اسلامی هستند.

باید یادآور شد که هدف از برگزاری اجلاس مزبور، ایجاد یک گردهمایی جهانی از رهبران صنایع مختلف در راستای ارائه تجربیات و گفتمان‌های تعاملی، به خصوص در رابطه با چالش‌های ایجاد شده ناشی از همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ است. همچنین بهره‌گیری از فرصت‌های جدید با تمرکز بر انطباق صنعت خدمات مالی اسلامی با شرایط در حال تحول سریع بازار و سرعت بخشیدن به روندهای نوظهور در سرمایه‌گذاری با مسئولیت اجتماعی، پایداری و دیجیتالی شدن در راستای کاهش تأثیر شیوع بیماری کووید ۱۹ از دیگر اهداف این اجلاس می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

[1] The Islamic Financial Services Board (IFSB)

[2] Islamic Financial Service Industry

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید