بررسی ابعاد اسلامی تحول دیجیتال در نهمین همایش بانکداری الکترونیک
شنبه, 02 آذر 1398 22:15 نهمین همایش بانکداری الکترونیک ابعاد اسلامی تحول دیجیتال رمز ارز فناوری بانکی 1096

توجه به مسائل و ابعاد اسلامی اقتصاد دیجیتالی از جمله موضوعات مهم این همایش است. آخرین مهلت ارسال آثار ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ می باشد.

پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی فراخوان مقالات نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «دگردیسی دیجیتالی» را منتشر کرد.

بنا به این اعلام، این همایش امسال در سه محور «اقتصاد دیجیتالی»، «شفافیت، اعتمادسازی و نظارت دیجیتال» و «دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها» در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و مهمترین هدف از برگزاری آن، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک عنوان شده است.

با نگاهی به محورهای این همایش مشخص می‌شود که درکنار پرداخت به سرفصل‌های مهم این حوزه، مباحث مرتبط با حوزه‌های مالی اسلامی نیز مورد توجه برگزارکنندگان واقع شده است. به طریقی که در فراخوان مقالات همایش از کارشناسان و محققین دعوت شده است که در موضوعاتی همچون «نقش تحول دیجیتال در توسعه اقتصاد اسلامی»، «تطبیق قوانین و مقررات اقتصاد دیجیتالی با مبانی فقهی و حقوقی»، «ابزارهای نوین تامین مالی اسلامی در فناوری‌های نوین اکوسیستم اقتصاد دیجیتالی»، «نظارت دیجیتالی» و... نیز در این همایش مشارکت علمی داشته باشند.

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات هجدهم دی ماه ۱۳۹۸ اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت همایش به آدرس ebps.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات خود اقدام نمایند؛ لازم به ذکر است که دبیرخانه همایش امسال همچون سال‌های گذشته اقدام به انتخاب مقالات برتر خواهد کرد و ضمنا مقالاتی که به زبان انگلیسی تهیه شده و مورد تایید اعضای هیات تحریریه مجله علمی-پژوهشی Money And Economy قرار گیرند از حمایت مالی برخوردار خواهند شد.

 علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه نمایند.

منبع: پورتال بانکداری اسلامی

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید