شرکت 550 نفر در کارگاه آموزشی الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن
چهارشنبه, 23 خرداد 1403 12:00 کارگاه آموزشی فرابورس حاکمیت شرکتی ناشران بورسی 197
Gallery Image 1

کارگاه آموزشی آنلاین «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن در ناشران»، با حضور بیش از ۵۵۰ نفر توسط انجمن مالی اسلامی ایران و با همکاری فرابورس برگزار گردید.

کارگاه آموزشی آنلاین «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن در ناشران»، ۲۱ خردادماه به مدت ۴ ساعت با حضور بیش از ۵۵۰ نفر شرکت کننده توسط انجمن مالی اسلامی ایران و با همکاری فرابورس برگزار گردید.

کارگاه «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن در ناشران» با همکاری شرکت فرابورس ایران و انجمن مالی اسلامی ایران به صورت آنلاین برگزار شد. سرفصل‌های این کارگاه که شامل «مفاهیم و اهمیت حاکمیت شرکتی و اهداف اجرای آن در شرکت‌ها»، «تبیین الزامات دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران»، «نقش سهامداران، هیات‌مدیره و مدیران ارشد در استقرار نظام حاکمیت شرکتی»، «نحوه اجرای حاکمیت شرکتی در سطوح عمودی یک شرکت» و «نحوه مدیریت تضاد منافع بین ذی‌نفعان در ساختار حاکمیت شرکتی» بود. همچنین، اساتید این کارگاه آموزشی علی رحمانی و حمیدرضا گنجی، اعضای هیات علمی دانشگاه الزهرا و مخاطبان آن شامل ناشران فرابورسی، مشاوران پذیرش، موسسه‌های حسابرسی معتمد و سهامداران عمده ناشران بودند.

گفتنی است؛ ویدیوی ضبط‌ شده کارگاه آموزشی «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن در ناشران» برای استفاده عموم، به زودی در تلویزیون اینترنتی فرابورس به نشانی https://faraboursetv.com/ منتشر خواهد شد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید