برگزاری دومین همایش کمیته بین المللی هم اندیشی مالی اسلامی
سه شنبه, 03 آبان 1401 23:28 انجمن مالی اسلامی ایران نشست کمیته بین المللی هم اندیشی بانکداری اسلامی بازار سرمایه اسلامی 338

انجمن مالی اسلامی ایران دومین همایش کمیته بین المللی هم اندیشی را با تمرکز بر آخرین تحولات مالی اسلامی ایران در حوزه بانکی و بازار سرمایه برگزار کرد.

سخنرانان دومین همایش کمیته بین المللی هم اندیشی مالی اسلامی ایران دکتر حسین میثمی رئیس دبیرخانه شورای فقهی بانک مرکزی و دکتر مجید پیره دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار بودند که هر کدام به ترتیب به تبیین دستاوردهای مالی اسلامی ایران در حوزه بانکی و بازار سرمایه پرداختند.
بعداز اتمام ارائه سخنرانان, اعضا این کمیته به بحث و گفتگو در مورد فضای مالی اسلامی ایران و ارائه نظرات در مورد مطالب گفته شده پرداختند.
همچنین در پایان این نشست امیر یوسفی مقدم دبیر کل انجمن مالی اسلامی ایران ضمن تشکر از اعضای کمیته بین المللی هم اندیشی به دلیل حضور فعال و ثمربخش از آنان برای ارائه مقاله و حضور در همایش پیش رو انجمن مالی اسلامی ایران دعوت بعمل آورد.
همچنین مقرر شد برای نشست آتی این کمیته دکتر کامولا بایرام از ترکیه و دکتر عدنان عزیز از امارات متحده عربی به جدیدترین دستاوردهای مالی اسلامی در کشورهای خود بپردازند.
لازم به ذکر است هدف از ایجاد این کمیته مشارکت خبرگان مالی اسلامی از نقاط مختلف دنیا و ایجاد ارتباط بین اساتید و دانشمندان این حوزه با یکدیگر، اشتراک گذاری آخرین دستاوردها و تحولات مالی اسلامی در جهان بصورت متمرکز و نیز نقد و بررسی آنها است تا ضمن کمک به پویایی صنعت مالی اسلامی در جهان، تجربیات موفق در جوانب مختلف مالی اسلامی در دسترس همگان قرار گیرد.
کمیته هم اندیشی بین الملی بصورت هر ۳ ماه یکبار با میزبانی انجمن مالی اسلامی ایران برگزار می شود.
اعضاء کمیته بین المللی هم اندیشی :
۱- فاروغ رضا از AAOIFIبحرین
۲- یونس سوآل هی از ISRAمالزی
۳- عدنان عزیز از دانشگاه اجمان امارات
۴- اشرف حشیم از ISRAمالزی
۵- خیرالنساء موساری از انجمن اقتصادانان اسلامی اندونزی
۶- کامولا بایرام از دانشگاه KTO ترکیه
۷- حسین محی الدین قادری از دانشگاه مینهج پاکستان
۸- حسین میثمی ریئس دبیرخانه شورای فقهی بانک مرکزی
۹- فرهاد مرسلی دبیرکل اتحادیه پایاپای آسیا در بانک مرکزی
۱۰- مجید پیره دبیر شورای فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار
۱۱- امیر یوسفی مقدم دبیر کل انجمن مالی اسلامی ایران
۱۲- علیرضا کمندی دبیر بین الملل انجمن مالی اسلامی ایران

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید