نشست تخصصی بررسی چشم انداز بازار رمزارزها، فرصت‌ها و تهدیدها
دوشنبه, 20 تیر 1401 21:23 وبینار انجمن مالی اسلامی ایران مرکز مالی ایران رمزارز 402
Gallery Image 1

نشست «نشست تخصصی بررسی چشم انداز بازار رمزارزها، فرصت‌ها و تهدیدها» با همکاری مرکز مالی ایران و انجمن مالی اسلامی ایران برگزار می‌گردد.

مرکز مالی ایران و انجمن مالی اسلامی ایران با همکاری انجمن بلاکچین ایران و انجمن مهندسی مالی ایران نشست تخصصی «بررسی چشم انداز بازار رمزارزها، فرصت‌ها و تهدیدها» را ۲۲ تیرماه سال جاری را از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۳۰ با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ طی چند سال گذشته بازار رمزارزها در دنیا رشد چشمگیری را تجربه کرده و سرمایه‌های خرد و کلان بسیاری از افراد و شرکت‌ها را به سمت خود جذب کرده است. این بازار برای کشورهای در حال توسعه نیز جذاب بود چراکه بدون داشتن زیرساخت‌های لازم می‌توانستند با ضریب اطمینان بالایی به خدمات مالی دنیا دسترسی داشته باشند.

بازدهی نسبتا زیاد این بازار طی سال‌های اخیر زیر سایه ریسک‌های بالا برای سرمایه‌های جذب شده اتفاق می افتاد؛ اما رکود حاکم بر بازار رمزارزها در چند ماه اخیر و سنگین شدن کفه ریسک نسبت به بازدهی زمین بازی را عوض کرده و موجب افزایش دغدغه و نگرانی سرمایه گذاران این حوزه شده است.

در همین راستا مرکز مالی ایران و انجمن مالی اسلامی ایران در نظر دارد با همکاری انجمن بلاکچین ایران و انجمن مهندسی مالی ایران نشست تخصصی «بررسی چشم انداز بازار رمزارزها، فرصت‌ها و تهدیدها» را ۲۲ از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۳۰ با حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه برگزار کند.

گفتنی است؛ این نشست تخصصی به صورت وبینار و با هدف بررسی وضعیت کنونی بازار جهانی رمز ارزها و ریسک های آن و همچنین رویکرد صنعت برق کشور در حوزه استخراج رمز ارزها برگزار می‌شود.

سخنرانان وبینار چشم انداز بازار رمزارزها، فرصت‌ها و تهدیدها

لازم به ذکر است؛ فریدون رهنما رودپشتی، رئیس انجمن مهندسی مالی ایران، عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن فناوران زنجیره بلوک، علی بابک نیا، رئیس کارگروه استخراج فناوران زنجیره بلوک، محمد خدادادی، مجری تامین برق رمزارزها (شرکت توانیر)، مجید پیره، دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، محمد حسین عسگری عضو هیات مدیره مرکز مالی ایران و سجاد موحد مدیرعامل مرکز مالی ایران سخنرانان این نشست تخصصی هستند.

یادآور می‌شود؛ برای ثبت نام در نشست تخصصی «بررسی چشم انداز بازار رمزارزها، فرصت‌ها و تهدیدها» لازم است وارد صفحه وبینار سایت مرکز مالی ایران شده و به صورت رایگان ثبت نام خود را تکمیل کنید. حضور در وبینار برای تمام علاقه‌مندان به حوزه رمزارزها آزاد است.

 

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید