پذیرفته شدگان ششمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران مشخص شدند.
شنبه, 31 ارديبهشت 1401 21:02 DBA بازار سرمایه اسلامی ششمین دروه DBA بازار سرمایه اسلامی پذیرفته‌شدگان انجمن مالی اسلامی ایران 691
Gallery Image 1

پس از برگزاری یک مرحله آزمون آنلاین و چهار مرحله مصاحبه تخصصی، پذیرفته شدگان ششمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی مشخص شدند.

با توجه به استقبال گسترده و تقاضای بیش از 120 نفر جهت شرکت در ششمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، انجمن مالی اسلامی ایران، کسب حد نصاب نمره در آزمون آنلاین و مصاحبه تخصصی را شرط پذیرش در این دوره اعلام نمود.

در همین راستا، آزمون آنلاین در یک مرحله انجام گرفت و پذیرفته شدگان آزمون، در چهار نوبت  بصورت آنلاین در مصاحبه تخصصی شرکت نمودند.

پس از جمع بندی نمرات آزمون و مصاحبه، 20 نفر  در دوره DBA انجمن مالی اسلامی پذیرفته شدند و 6 نفر در لیست ذخیره قرار گرفتند که در صورت عدم تکمیل ظرفیت، با افراد لیست ذخیره به ترتیب اولویت تماس گرفته خواهد شد.

 

لیست پذیرفته شدگان  ششمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی

dba6nahayi

 

تکمیل ظرفیت

 

 dba6 takmil zarfiat22


مدارک لازم:
1-    کپی شناسنامه و کارت ملی
2-    کپی برابر اصل مدرک تحصیلی کارشناسی
3-    کپی برابر اصل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد
4-    گواهی سابقه کار ( این گواهی میتواند یک نامه با مهر و امضای شرکت یا سابقه بیمه اخذ شده از سایت تامین اجتماعی با مهر آن باشد)
5-    پرداخت شهریه دوره (با توجه به نوع ثبت نام)

نکته مهم: کلاس های دوره در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و با توجه به شرایط فعلا بصورت حضوری برگزار خواهد شد. حضور در کلاس‌ها ضروری است و کسانی که به هر دلیل بیش از 3 جلسه غیبت داشته باشند درس آنها حذف شده و باید ترم بعد ضمن پرداخت مجدد هزینه آن درس، در کلاس شرکت نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید