فراخوان مقاله به زبان انگلیسی جهت ارائه در پنل انجمن مالی اسلامی ایران در دوره بین المللی ICM
چهارشنبه, 01 مرداد 1399 07:48 فراخوان مقاله انگلیسی دوره ICM دوره بین اللملی بازار سرمایه اسلامی سازمان بورس 1289

انجمن مالی اسلامی ایران در دوازدهمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی ICM با برگزاری یک پنل تخصصی با سازمان بورس و اوراق بهادار همکاری مینماید.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ سلامت کلیه شرکت‌کنندگان، سازمان بورس در نظر دارد تا این دوره را برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار کند.

این چهارمین دوره ای است که انجمن مالی اسلامی در برگزاری آن با سازمان بورس و اوراق بهادار همکاری می نماید.

موضوع اصلی این دوره «رویکرد مناسب در برابر مسائل نوظهور مالی اسلامی» است و مباحث اصلی نیز شامل: فین تک و بازار سرمایه اسلامی، «حاکمیت، جامعه و محیط ESG »  و «سرمایه‌گذاری مسئولانه اجتماعیSRI  »  در بازار سرمایه اسلامی، شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سرمایه، امور مربوط به نوآوری و قانونگذاری، و الگوهای کارای انتشار صکوک دولتی خواهد بود.

با توجه به اینکه یک پنل تخصصی این دوره را انجمن مالی اسلامی ایران برگزار مینماید، از کلیه پژوهشگران دعوت می‌شود تا مقالات انگلیسی خود را در موضوعات عنوان شده و سایر موضوعات حوزه مالی اسلامی، از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  به انجمن مالی اسلامی ایران ارسال نمایند تا در صورت برگزیده شدن در این پنل ارائه گردد.

مهلت ارسال مقالات: پنجم شهریور ماه 1399

زمان برگزاری دوره: 24 و 25 شهریورماه 1399


بیش از یک دهه از برگزاری بدون وقفه این دوره در بازار سرمایه ایران می‌گذرد و این دوره، جایگاه و اعتبار بین‌المللی خود را به دست آورده است.

دوازدهمین دوره ICM  با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و موسسات معتبر و شناخته‌شده بین‌المللی از جمله: دانشگاه امام صادق (ع)،  انجمن مالی اسلامی ایران، مرکز تحقیقات بین‌المللی اقتصاد و دارایی اسلامی مالزی (IRCIEF)، دانشگاه زعیم استانبول (IZM) ترکیه، انجمن متخصصان امور مالی اسلامی قزاقستان  AIFP و موسسه اطلاع رسانی بین المللی اخبار مالی اسلامیIFN  به عنوان «همکار رسانه‌ای» برگزار می‌گردد.

تا کنون بیش از ۵۰۰ اندیشمند خارجی از بیش از ۴۰ کشور مسلمان و غیر مسلمان خارجی در این دوره‌ها شرکت کرده و از تجربیات فقه پویای شیعه جعفری در بازار سرمایه اسلامی بهره‌مند شده اند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید