امضا تفاهم نامه همکاری انجمن مالی اسلامی ایران و انجمن مالی اسلامی قزاقستان (NPA)
چهارشنبه, 07 اسفند 1398 11:39 تفاهم‌نامه همکاری انجمن مالی اسلامی قزاقستان مرکز مالی آستانه کمیته بین الملل 1549

در راستای توسعه و گسترش فعالیت های بین المللی انجمن مالی اسلامی ایران و ارتباط با انجمن ها و نهادهای فعال در حوزه مالی اسلامی، تفاهم نامه همکاری...

در راستای توسعه و گسترش فعالیت های بین المللی انجمن مالی اسلامی ایران و ارتباط با انجمن ها و نهادهای فعال در حوزه مالی اسلامی، روز شنبه سوم اسفند ماه 98 ، تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین انجمن مالی اسلامی ایران و انجمن مالی اسلامی قزاقستان (NPA) امضا گردید.

این تفاهم‌نامه که همزمان با یک همایش مالی اسلامی در قزاقستان و بصورت ویدئو کنفرانس به امضا رسید، زمینه ساز همکاری‌های مشترک این دو انجمن خواهد بود.

انجمن مالی اسلامی قزاقستان (NPA) زیر مجموعه مرکز مالی بین المللی آستانه می باشد که در سال 2018 با هدف ارتقاء علوم مالی اسلامی و آموزش مفاهیم آن در عرصه داخلی و بین المللی تاسیس شده است.

انجمن مالی اسلامی ایران تنها انجمن متخصص در حوزه مالی اسلامی در ایران می باشد.

مفاد مهم این تفاهم نامه عبارتند از تبادل دانش و تجربه در حوزه مالی اسلامی، برگزاری دوره های آموزشی مشترک در ایران و قزاقستان، نگارش و چاپ کتاب و مقاله مشترک، برگزاری رویدادهای بین المللی مشترک مالی اسلامی، گسترش فعالیت های مشترک در فضای مجازی، و ارتقا و توسعه سواد مالی در حوزه مالی اسلامی.

این تفاهم نامه دومین تفاهم نامه بین المللی انجمن مالی اسلامی ایران می باشد که به همت کمیته بین الملل انجمن به امضا رسید. گفتنی است اولین تفاهم نامه بین المللی انجمن سال گذشته با گروه Redmoney (IFN) مالزی به امضاء رسیده بود.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید