آغاز به کار کمیته فارغ‌التحصیلان انجمن مالی اسلامی ایران
دوشنبه, 03 آذر 1399 18:26 کمیته فارغ التحصیلان انجمن مالی اسلامی دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی 1491

کمیته فارغ‌التحصیلان انجمن مالی اسلامی ایران به همت فارغ‌التحصیلان نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی رسما آغاز به کار کرد. 

انجمن مالی اسلامی ایران که با تکیه بر توان علمی و دانشگاهی خود موفق به برگزاری پنج دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برای علاقه‌مندان فعالیت در بازارهای مالی نموده است، طی جلسه‌ای که با پیشنهاد فارغ‌التحصیلان نخستین دوره برگزار شد، آغاز به کار کمیته فارغ‌التحصیلان را اعلام کرد.

در این جلسه که با حضور دکتر علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی ایران برگزار شد، ضرورت توسعه و حفظ ارتباطات نظام یافته میان فارغ‌التحصیلان‌ این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت ‌‌و ضمن ارائه پیشنهادات و نظرات فارغ‌التحصیلان این دوره به منظور ارتقا کیفی آموزش‌ها، برگزاری نشست‌های تحلیلی و هم‌اندیشی، تحلیل دوره‌ای وضعیت بازار، بررسی موضوعات مختلف اقتصاد کلان، نقد و بررسی سیاست‌های پولی و‌بانکی و ... به عنوان برخی از وظایف کمیته جدید این انجمن مطرح شد.

گفتنی است نخستین جلسه کمیته فارغ‌التحصیلان انجمن مالی اسلامی ایران پس از مشخص شدن اعضاء، فعالیت رسمی خود را با انتخاب رئیس، نایب رئیس و دبیر آغاز کرد که طی آن محسن مطلبی به عنوان رئیس، مبینا بنی‌اسدی به عنوان نایب رییس و سمانه حق‌شناس به عنوان دبیر کمیته با حداکثر آراء انتخاب شدند. سایر اعضای این کمیته  هفت نفره که توسط فارغ التحصیلان نخستین دوره انتخاب شده اند عبارتند از: حسن بان، علی یزدانی، حجت اله ایاصوفی و نیلوفر طهماسبی.

در طول این جلسه هم‌اندیشی ضمن بهره‌مندی از نظرات رییس انجمن مالی اسلامی ایران، برخی ایده‌ها و برنامه‌های آینده با هدف استفاده از ظرفیت‌های علمی و اجرایی فارغ التحصیلان و دانشجویان مورد بحث قرار گرفت و‌ به همین منظور در سایت انجمن مالی اسلامی ایران بخش ویژه‌ای برای ارائه و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های جمعی این کمیته در نظر گرفته شد.

Prev Next
برچسب‌ها
درباره نویسنده
برای ارسال نظر وارد سایت شوید