مالدیو با همکاری امریکن اسکپرس کارت اعتباری مطابق با شریعت راه اندازی کرد
سه شنبه, 08 خرداد 1403 12:00 مالدیو امریکن اکسپرس کارت اعتباری مطابق با شریعت انجمن مالی اسلامی ایران 58

بانــک مالــدیـو یا BML اولین کـارت اعتبـاری مطابـق با شـریعـت، در این کشـور را با همـکاری امـریکـن اکسپــرس راه انـدازی کرد.

کارت اعتباری اسلامی جدید BML که در شبکه «امریکن اکسپرس» اجرا می‌شود با مجموعه‌ای از مزایای محلی و بین‌المللی برای اعضای کارت از جمله صرفه‌جویی انحصاری در booking.com و پیشنهادات مربوط به تجربه غذاخوری راه‌اندازی شد. این کارت اعتباری همچنین پرداخت اقساطی را از طریق BML EasyPay ارائه می دهد.

کارت اعتباری اسلامی BML بر اساس اصل اجرت ارائه می شود، مفهومی که برای ارائه خدمات به مشتری برای آن مبلغی توافق شده است. مشتریان همچنین می توانند در برنامه پاداش های BML ثبت نام کنند تا بابت خرید کارت های اعتباری امتیاز کسب کنند. پس از آن می توان از امتیازات پاداش برای رزرو پرواز، اتومبیل و... استفاده کرد.

مدیر بانکداری اسلامی BML گفت: کارت های اعتباری اسلامی BML برای پاسخگویی به نیازها و ترجیحات مشتریانی که مایل به استفاده از راه حل پرداخت مطابق با شرع هستند، طراحی شده است. وی گفت که معرفی این کارت بخشی از تلاش های بانک برای گسترش BML Islamic مطابق با تقاضای مشتریان و بخشی از تعهد مستمر آن برای حمایت از توسعه مالی اسلامی در مالدیو است.

کارت اعتباری اسلامی جدید BML قابل استفاده برای تراکنش های داخلی و خارجی و دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند سایر کارت های بانک است. این کارت به صورت کارت استاندارد، طلایی و پلاتینیوم موجود است.

منبع: avas

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید