تامین مالی خودروهای برقی در دستور کار بانک اسلامی ابوظبی
چهارشنبه, 22 شهریور 1402 12:00 تامین مالی بانک اسلامی ابوظبی خودروهای برقی امارات متحده عربی اقتصاد بانک های جهانی 262

بانک اسلامی ابوظبی (ADIB)، برنامه تامین مالی خودروهای الکتریکی خود را با نام "VOLT" همزمان با روز جهانی خودروهای برقی راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از زوایا، بانک اسلامی ابوظبی (ADIB)، نهاد مالی اسلامی پیشرو در امارات متحده عربی، برنامه تامین مالی خودروهای الکتریکی خود را با نام "VOLT" همزمان با روز جهانی خودروهای برقی راه اندازی کرد.

این بانک در گزارشی اعلام کرد که در راستای تعهد خود در جهت ارتقای پایداری و حمایت از اهداف اقتصادی امارات، برنامه نرخ تامین مالی بسیار رقابتی 1.79 درصدی را ارائه می دهد که یکی از پایین ترین نرخ ها در صنعت خودروهای برقی محسوب می شود. است.

نکات برجسته "VOLT" شامل نرخ تامین مالی 1.79% است که پایین ترین نرخ موجود در بازار برای بخش خودروهای سواری است. بانک اسلامی ابوظبی با انعطاف پذیری برای تامین مالی تا سقف 1 میلیون درهم، مشتریان را قادر می سازد تا انتخاب های آگاهانه ای از محیط زیست داشته باشند و در عین حال با ترجیحات مختلف خودرویی آنها مطابقت داشته باشند.

آمیت مالهوترا، رئیس بخش رصد بانک های جهانی در این ADIB گفت: مفتخریم که "VOLT" - برنامه تامین مالی وسایل نقلیه الکتریکی بانک اسلامی ابوظبی را معرفی می کنیم، که نرخ ترجیحی رقابتی را برای مشتریان برای استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی ارائه می دهد.
ضمن اینکه "VOLT" فقط در مورد تامین مالی نیست. بلکه بر تعهد بانک به مسئولیت زیست محیطی و پایداری تاکید می کند. مشتریان ب انتخاب بانک اسلامی ابوظبی برای تامین مالی خودرو می‌توانند بخشی از تلاش گسترده‌تر برای کاهش انتشار کربن و گذار به سوی آینده‌ای پایدارتر باشند.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید