اندونزی صاحب کرسی دائم در هیئت مدیره IDB می شود
سه شنبه, 31 مرداد 1402 12:00 اندونزی هیئت مدیره مالی اسلامی بانک توسعه اسلامی خدمات مالی صکوک نشست سالانه 299

دکتر ضمیر اقبال، از هیئت اندونزیایی در مقر بانک توسعه اسلامی دیدار کرد و این دیدار در جهت تقویت همکاری و تقویت صنعت مالی اسلامی بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از IDB، دکتر ضمیر اقبال، معاون مالی بانک توسعه اسلامی از هیئت اندونزیایی شامل دکتر جودا آگونگ، معاون بانک اندونزی، و دکتر دیان ادیانا رائه، رئیس بخش اجرایی نظارت بر بانکداری و عضو هیئت مدیره سازمان خدمات مالی اندونزی در مقر بانک توسعه اسلامی دیدار کرد.
این دیدار در جهت تقویت همکاری و تقویت صنعت مالی اسلامی صورت گرفته است.
این گفتگوها طیف گسترده ای از موضوعات را در بر گرفت که هدف همه آنها افزایش همکاری و کمک مشترک به رشد بخش مالی اسلامی بود.
مطلب قابل توجهی که توسط دکتر اقبال برجسته شد، افزایش حق اشتراک اندونزی در سرمایه بانک توسعه اسلامی بود که توسط شورای حکام در چهل و هشتمین نشست سالانه تصویب شد. این افزایش سرمایه ویژه (SCI) به اندونزی یک کرسی دائمی در هیئت مدیره بانک توسعه اسلامی اعطا می کند. هیئت مدیره بانک توسعه اسلامی نقشی محوری در شکل دادن به عملیات های بانک ایفا می کند.
دکتر اقبال با تأکید بر جایگاه محوری اندونزی در عرصه مالی اسلامی، بر اهمیت پرورش بازار جذاب صکوک تأکید کرد. این تلاش برای تقویت نقش اندونزی به عنوان یک مرکز جهانی برای مالی اسلامی است. وی بر موقعیت این کشور به عنوان یک ناشر و سرمایه گذار در انتشار صکوک، تقویت نفوذ آن در چشم انداز مالی جهانی اسلام تاکید کرد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید