امضای تفاهم نامۀ همکاری سازمان بورس با دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران
چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1402 21:16 تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار دانشگاه تهران آموزشی و پژوهشی بازار سرمایه سرمایه گذاران 330

رئیس مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی از امضای تفاهم نامۀ همکاری سازمان بورس با دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی، دکتر حامدی، رئیس مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس اظهار داشت، با توجه به تبدیل دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دانشکدگان مدیریت و تبدیل گروه مالی دانشکدۀ مدیریت به دانشکدۀ حسابداری و مالی، به قصد توسعۀ روابط بیشتر با اصحاب دانشگاه و استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان دانشگاهی در بازار سرمایه، ظهر دیروز تفاهم نامه‌ای بین ریاست سازمان بورس به نمایندگی دکتر عشقی ریاست سازمان و همچنین ریاست دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به نمایندگی دکتر روشندل اربطانی امضا شد.


رئیس مرکز پژوهش اذعان داشت، براساس این تفاهم نامه مقرر شده است همکاری‌های مشترکی بین دانشکدگان و سازمان صورت گیرد که از آن جمله به همکاری در حوزۀ انجام طرح‌ها و پژوهش‌های مشترک، همکاری در توسعۀ کمی و کیفی گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار، همکاری در حوزۀ سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعۀ بازار سرمایه، برگزاری‌ دوره‌های آموزشی، حمایت مالی از طرح‌ها و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی، و تخصیص اعتبار از سوی سازمان برای اجرای طرح‌های کلان مسئله محور از سوی دانشکدگان را می‌توان ذکر کرد.


دکتر حامدی اذعان داشت، برنامه‌ریزی مرکز پژوهش، توسعۀ افقی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی است و طی هماهنگی‌های به عمل آمده بنا داریم حضور میدانی سازمان در سطح مراکز علمی و دانشگاهی را افزایش دهیم. بر این اساس با موافقت ریاست سازمان مقرر شده است تا دیدار با نخبگان دانشگاهی برنامه‌ریزی شود و حضور سازمان در این عرصه پر رنگ‌تر شود.


دکتر حامدی اشاره کرد، در این نشست امضای تفاهم نامه، فرصتی برای تبادل نظر میان دانشجویان و ریاست سازمان نیز فراهم شد که این مهم جزو برنامه‌های ریاست سازمان برای گفتگوی میان اشخاص مختلف است و انشالله در سایر نشست‌ها بنا بر این است تا ارتباط بی‌واسطه‌ای بین دانشجویان و سازمان برقرار شود.


رئیس مرکز پژوهش اظهار داشت، در حاشیۀ نشست، جمعی از سرمایه‌گذاران حقیقی نیز مواردی را اظهار نمودند که مقرر شد تا با محوریت مرکز پژوهش و برای شنیدن شدن صدای آحاد سرمایه‌گذاران، سلسه نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران حقیقی نیز برگزار شود.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید