طراحی اولین کارت های بانکی مطابق با شریعت در بانک نیزوا عمان
شنبه, 05 آذر 1401 06:02 کارت های بانکی بانک نیزوا عمان بانکداری اسلامی مالی اسلامی شریعت 519

بانک نیزوا در راستای طرز فکر نوآورانه و تعهد به پایداری، اولین بانک اسلامی در عمان شد که کارت‌های اعتباری و بدهی  سازگار با شریعت  را روانه بازار بانکی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از Oman Observer، این کارت‌ها برای پاسخگویی به بخش‌های مختلف نیازهای مشتریان با ارائه راه‌حل‌های مشتری مدار طراحی شده‌اند. کارت های اعتباری و بدهی مطابق با شریعت بانک نیزوا عمان بهترین شیوه‌های پایدار، پاداش‌های انحصاری و آسودگی بی‌نظیری را در یک کارت به ارمغان می‌آورند.
خالد آل کاید، مدیر عامل بانک نیزوا در مورد کارت‌های تازه راه‌اندازی شده گفت: بانک نیزوا به‌عنوان پیشرو در صنعت خدمات مالی اسلامی، اهمیت پایداری را می داند و استراتژی‌ای را شکل داده که عمیقاً بر همین موضوع متمرکز است.
وی افزود: این رویکرد به منظور ارتقای توسعه پایدار در حوزه بانکداری اسلامی با در نظر گرفتن اهداف زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد شده است. مرحله بعدی ما کاملا متمرکز بر شیوه های پایدار خواهد بود و ما به معرفی محصولات و خدماتی که تأثیر بلندمدت و مثبتی بر جامعه دارند, می پردازیم.
بانک نیزوا دارای برنامه استراتژیک پایداری است که شامل چندین محور می شود که مهمترین آنها جامعه و محیط زیست است و همگی در چارچوب حاکمیت و رعایت بهترین شیوه های جمعی طراحی شده اند.

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید