افزایش ۸۴٫۶ درصدی سود خالص بانک اسلامی فیصل
سه شنبه, 19 مهر 1401 22:53 بانک اسلامی فیصل بانکداری اسلامی سرمایه‌گذاری سود خالص 337

بانک اسلامی فیصل مصر خدمات مالی سازگار با اصول شریعت را از طریق دفتر مرکزی و 27 شعبه خود در سراسر کشور مصر ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، بانک اسلامی فیصل مصر به عنوان یک نهاد مالی ارائه‌دهنده خدمات بانکی و سرمایه‌گذاری منطبق با شریعت، شاهد افزایش بیش از ۸۰ درصدی سود خود در طول ۶ ماه اول سال ۲۰۲۲ بوده است. درواقع، افزایش اعتماد مشتریان منجر به تقاضای بیشتر برای محصولات و تولیدات خرده‌فروشی (خرد) و در نتیجه افزایش درآمدهای بانک شده است.
بانک اسلامی فیصل مصر خدمات مالی سازگار با اصول شریعت را از طریق دفتر مرکزی و 27 شعبه خود در سراسر کشور مصر ارائه می‌دهد. این بانک با ارائه محصولات و تولیدات متنوع به ارائه خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف تأمین مالی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، خدمات بانکی، بانکداری اینترنتی، خدمات بانکداری بین‌الملل، اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌نامه، خدمات اوراق بهادار و خدمات مربوط به سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در حوزه مسکن، گردشگری و املاک و مستغلات می‌پردازد.

به گفته رئیس بانک اسلامی فیصل مصر، سود خالص این بانک در شش ماهه اول سال ۲۰۲۲ با افزایش ۸۴٫۶ درصدی به مبلغ ۲٫۰۲۵ میلیارد پوند مصر نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۲۱ رسیده است. این در حالی است که کل درآمد‌های بانک با رشد سالیانه ۳۲٫۶ درصدی از ۶٫۴۷ میلیارد پوند مصر به ۸٫۵۸ میلیارد پوند مصر در شش ماهه اول سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید