بانک نیزوا عمان عنوان نوآورترین بانک اسلامی را به خود اختصاص داد
دوشنبه, 13 تیر 1401 00:22 بانک نیزوا عمان بانک اسلامی بانکداری اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران 380
Gallery Image 1

به گزارش عمان دیلی آبزرور,  بانک نیزواNizwa عمان، عنوان «نوآورترین بانک اسلامی» عمان را در سال 2022 از سوی مجله مالی بین‌المللیIFM، به خود اختصاص داد.

این بانک عمانی در خط مقدم فین تک و پیشگام تغییرات در این بخش بوده است. بانک نیزوا به عنوان یک مؤسسه بانکداری اسلامی پیشرو، به طور اساسی تحول داشته است تا مجموعه ای از محصولات و خدمات نوآورانه مطابق با شریعت را ارائه دهد که مشتری محور هستند. علاوه بر این، بانک نیزوا همواره برای ایجاد یک عامل اعتماد بین مؤسسه و مشتریانش تلاش کرده و تأیید می کند که این بانک در بخش مالی عمان پیشگام است، و خدمات سفارشی و پیشرفته ای را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود ارائه می دهد.

این بانک عمانی دارای یک اپلیکیشن پیچیده موبایل است که دسترسی بانکداری پیشرفته را از طریق طیف وسیعی از خدمات به مشتریان ارائه می دهد و بطور پیوسته ویژگی های جدیدی را در آن به روز رسانی می کند. بانک نیزوا به تازگی اپلیکیشن افتتاح حساب فوری را بصورت دیجیتالی برای ایجاد تراکنش برای مشتریان خود راه اندازی کرده است.

همچنین بانک نیزوا سرمایه گذاری های قابل توجهی در حوزه هوش مصنوعی, علم داده و روباتیک برای ایجاد خدمات بهتر به مشتریان انجام داده است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید