بانک اسلامی قطر سه جایزه بانکداری را به خود اختصاص داد
شنبه, 04 تیر 1401 00:05 بانک اسلامی بانکداری اسلامی بانک قطر تامین مالی سلامی انجمن مالی اسلامی ایران 530

 بانک اسلامی قطر جایزه "بهترین بانک اسلامی در خاورمیانه، قطر و بریتانیا" را از سوی مجله Banker درسال 2022 در حوزه های محلی، منطقه ای و بین المللی  دریافت کرد.

به نقل از گالف تایمز, بانک اسلامی قطر (QIB) جایزه "بهترین بانک اسلامی در خاورمیانه، قطر و بریتانیا" را از سوی مجله Banker درسال 2022 به دلیل رشد مستمر و عملکرد خوب خود در حوزه های محلی، منطقه ای و بین المللی دریافت کرد.

 

بانک اسلامی قطر با ارائه محصولات و خدمات دیجیتال نوآورانه‌ای که نیازهای روزمره مشتریان خود را برآورده می‌کند، از افتتاح حساب تا تامین مالی فوری و کارت اعتباری ، صحنه بانکداری دیجیتال در قطر را متحول می‌کند. این بانک به اجرای مستمر استراتژی دیجیتال بلندمدت و حفظ مشتریان بعنوان اولویت های خود توجه ویژه ای دارد و همچنان متعهد به ارائه بهترین، سریع ترین و قابل اعتمادترین محصولات بانکی در قطر است.

در سه ماهه اول سال 2022، سود خالص قابل انتساب به سهامداران بانک اسلامی قطر بالغ بر 855 میلیون ریال قطری بود که نشان دهنده رشد 14 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2021 است. کل دارایی ها نسبت به مارس 2021 6.8 درصد افزایش یافته و اکنون به 193 میلیارد ریال قطری رسیده است که حاکی از روند مستمر رشد در فعالیت های تامین مالی و سرمایه گذاری این بانک دارد.

دارایی های مالی این بانک به 127 میلیارد ریال رسید، در حالی که سپرده های مشتریان اکنون به 123 میلیارد ریال رسیده است. مجموع درآمد بانک اسلامی قطر برای دوره سه ماهه منتهی به 31 مارس 2022 2.11 میلیارد ریال گزارش شده است. این بانک توانست کارایی خود را بیشتر بهبود بخشد و نسبت هزینه به درآمد را به 16.8 درصد برای دوره سه ماهه منتهی به 31 مارس 2022 کاهش دهد که کمترین میزان در بخش بانکی قطر است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید