بانک اسلامی ابوظبی بهترین بانک اسلامی خاورمیانه شناخته شد
یکشنبه, 04 ارديبهشت 1401 00:24 بانک اسلامی ابوظبی بانکداری اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران ADIB EMEA 431

بانک اسلامی ابوظبی (ADIB)، در جایزه بانکداری خاورمیانه مالی EMEA  به عنوان "بهترین بانک اسلامی در خاورمیانه" و "بهترین بانک اسلامی در امارات متحده عربی" معرفی شد.

بانک اسلامی ابوظبی (ADIB)، در جایزه بانکداری خاورمیانه مالی EMEA به عنوان "بهترین بانک اسلامی در خاورمیانه" و "بهترین بانک اسلامی در امارات متحده عربی" معرفی شد. این بانک همچنین جایزه «بهترین مسئولیت اجتماعی شرکتی» را دریافت کرد.

جایزه بانکداری خاورمیانه مالی EMEAدر سال 2008 راه پایه گذاری شد و بهترین بانک های تجاری، سرمایه گذاری و اسلامی و همچنین مدیران دارایی و بانکداران را در کشورهای خاورمیانه متمایز می کند. برندگان آن بر اساس نظرسنجی از خوانندگان و همچنین بر اساس بازخورد تحلیلگران صنعت، مدیران شرکت ها، کارشناسان مالی و تحقیقات مستقل انتخاب می شوند.

خمیس بو هارون، نایب رئیس بانک اسلامی ابوظبی، در خصوص برنده شدن این جایزه گفت: برنده شدن چنین جایزه معتبری گواهی بر سخت کوشی همکاران من در بانک اسلامی ابوظبی است. طی سال گذشته، این بانک با ارائه خدمات جدید بانکداری دیجیتال و بکارگیری تجربیات مشتریان در سراسر شعب خود، پیشنهادات خود را به مشتریان افزایش داده است.

 

جهت مشاهده این مطلب بصورت کامل اینجا را کلیک کنید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید