انعقاد تفاهم‌نامه بین هیئت خدمات مالی اسلامی و بانک نیزوا
چهارشنبه, 03 آذر 1400 01:03 هیئت خدمات مالی اسلامی بانک نیزوا IFSB بانکداری اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران 561

هیئت خدمات مالی اسلامی  اقدام به امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک نیزوا[2] کشور عمان کرد که با هدف تسهیل فرآیند همکاری بین دو نهاد مزبور به امضای طرفین رسید.

به گزارش انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، هیئت خدمات مالی اسلامی ([1]IFSB) اقدام به امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک نیزوا[2] کشور عمان کرد. این تفاهم‌نامه در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی و با هدف تسهیل فرآیند همکاری بین دو نهاد مزبور در زمینه‌هایی همچون فعالیت‌های مربوط به حوزه آموزش‌های فنی و همچنین ارتقا سطح آگاهی در مقوله صنعت خدمات مالی اسلامی در شهر جده، تنظیم و به امضای طرفین رسید.

لازم به ذکر است که این تفاهم‌نامه در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران IFSB که به میزبانی کشور عربستان سعودی در شهر جده برگزار شد، توسط دکتر دانباتا[3]، دبیرکل هیئت خدمات مالی اسلامی به نمایندگی از این هیئت و شیخ سیف هلال ناصر الموالی[4]، عضو هیئت مدیره بانک نیزوا به نمایندگی از این بانک، به امضا رسید.

بنا بر اعلام سایت هیئت خدمات مالی اسلامی، هدف از این همکاری، تقویت هرچه بیشتر روابط طرفین به منظور پیشبرد متقابل توسعه مقوله مالی اسلامی در کشور عمان و منطقه با تمرکز بر دو حوزه اصلی سازمان‌دهی مشترک برنامه‌های آموزشی و ارتقا آگاهی به منظور تقویت یادگیری همتایان و همچنین به اشتراک گذاشتن دانش مربوطه در امور مالی اسلامی است.

لازم به یادآوری است که همکاری و تفاهم‌نامه مزبور در راستای نقش و جایگاه کلیدی هیئت خدمات مالی اسلامی در بهبود و ارتقا نگرش جهانی، همکاری با ذی‌نفعان و همتایان بین‌المللی، به‌ویژه در راستای حمایت و تقویت تلاش‌ها به منظور توسعه تامین مالی اسلامی از طریق ظرفیت‌سازی، ارتقاء آگاهی و همچنین امکان اشتراک‌گذاری دانش در صنعت خدمات مالی اسلامی می‌باشد.

جهت مشاهده این مطلب بصورت کامل اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 


[1] The Islamic Financial Services Board (IFSB)

[2] Bank Nizwa

[3] Danbatta

[4] Sheikh Saif Hilal Nasser Al Mawali

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید