جایزه بهترین اپلیکیشن همراه بانک برای بانک العز الاسلامی
دوشنبه, 03 آبان 1400 04:08 بهترین اپلیکیشن همراه بانک بانک العز الاسلامی بانکداری اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران 624

اپلیکیشن تلفن همراه بانک العز الاسلامی در مسابقه اعطای جایزه سالانه‌ی بانکداری و مالی عمان که اخیراً به پایان رسید، برنده معتبرترین اپلیکیشن همراه بانک با رتبه برتر شد.

به گزارش انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، اپلیکیشن تلفن همراه بانک العز الاسلامی در مسابقه اعطای جایزه سالانه‌ی بانکداری و مالی عمان که اخیراً به پایان رسید، برنده معتبرترین اپلیکیشن همراه بانک با رتبه برتر شد. این جایزه به عنوان قدردانی از برتری روزافزون بانک العز در افزایش تجارب مثبت مشتریان از طریق پیشرفت‌های تکنولوژیکی به موقع و مناسب است.

این رقابت توسط Oman Economic Review و تحت حمایت طاهر سلیم عبدالله العمری؛ رئیس کل بانک مرکزی عمان برگزار شد. مراسم اعطای جایزه سالانه، چشم‌انداز جدیدی را برای صنعت بانکداری در رابطه با پیشرفت‌های روزافزون‌ در حوزه تکنولوژی تعیین و ترسیم کرده است. مدیران عامل بانک‌ها و مؤسسات مالی بزرگ کشور و همچنین متخصصان و صاحب‌نظران این صنعت، در کنار تیم‌های دیجیتالی بانک‌های مختلف در این رویداد سالانه به مشاهده‌ی روند پیشرفت و تحقق این چشم‌انداز پرداختند.

به رسمیت شناخته شدن اپلیکیشن بانک العز الاسلامی به عنوان بهترین برنامه بانکداری تلفن همراه، از محبوبیت روزافزون اپلیکیشن آن ناشی می‌شود. کمیته اعطای جایزه سالانه، تعداد کاربران همه برنامه‌های کاربردی بانکداری تلفن همراه در عمان را رتبه‌بندی کرد و بر همین اساس، رتبه نخست را به اپلیکیشن بانک العز الاسلامی اختصاص داد.

این برنامه در Apple App Store ، فروشگاه Google Play و فروشگاه Huawei Gallery موجود است و براساس تجربه کاربر و سهولت انجام تراکنش‌های بانکی ارزیابی می‌شود. الگوریتم برنامه تلفن همراه، کارآیی آن را تضمین کرده و آن را به عنوان ابزاری آسان، ساده و مناسب برای کاربران رو به رشد خود معرفی کرده است.

OMAN08

اسعد بن هلال الخاروسی؛ رئیس استراتژی و تحول بانک العز الاسلامی در مورد کسب این جایزه گفت: «گذار از روش‌های سنتی بانکداری به دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، تجارب مثبت مشتریان را افزایش داده است. امروزه، مشتریان ما می‌توانند معاملات بانکی را با آسودگی از خانه، دفتر یا حتی مکان های عمومی خود - در هر زمان از شبانه روز - انجام دهند. به‌روزرسانی‌های مداوم این برنامه همچنین به حفظ تصویر بانک به عنوان نهاد پیشگام در اتخاذ فناوری‌های نوآورانه کمک کرده است. ضمن اینکه، بهبود تجارب مشتریان به عنوان استراتژی اصلی کسب و کار همواره در بانک العز مورد توجه قرار گرفته است».

الخاروسی با توصیف جایزه «بهترین برنامه همراه بانک» به عنوان بازتاب واقعی تغییرات تکنولوژیکی در حوزه بانکداری و مالی افزود: «شبکه‌های الکترونیکی بانک العز الاسلامی، مانند برنامه تلفن همراه، دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های تعاملی، همه برای ارائه یک تجربه متفاوت و متمایز برای مشتریان طراحی شده‌اند. ما دائما در تلاش برای ایجاد و پیاده‌سازی خدمات بانکداری دیجیتالی هستیم که از طریق تسهیل کلیه معاملات بانکی با استفاده از فناوری دیجیتال، تجارب مثبت مشتریان را بهبود بخشد».

بر همین اساس می‌توان گفت بانک العز الاسلامی اولویت خود را در افزایش تجارب مثبت مشتریان و اطمینان از رضایت کامل آنها از طریق طراحی یک برنامه دو زبانه و آسان و راحت که مناسب نیازهای بانکی آنها می‌باشد، نشان داده است. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که به مشتریان این امکان را می‌دهد که پول و سرمایه خود را به راحتی و بدون مشکل مدیریت کنند و حتی حساب‌های اضافی باز کرده و وجوه خود را به صورت داخلی و بین‌المللی انتقال دهند.

این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک کلیک ساده، صورت حساب‌های خود را پرداخت کنند و درخواست رسیدهای بانکی و دفترچه چک نمایند. همچنین، کارت‌های خود را فعال یا لغو کنند، زمان نماز را بررسی کرده و مکان قبله را مشخص کنند و بسیاری امتیازات دیگر که مشتریان با نصب این برنامه، از آن برخوردار می‌شوند.

 

جهت مشاهده این مطلب بصورت کامل اینجا را کلیک کنید

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید