عرضه صکوک اجاره ۶۳۹ میلیارد ریالی شرکت داروسازی دکتر عبیدی
یکشنبه, 17 اسفند 1399 04:22 صکوک اجاره داروسازی دکتر عبیدی صکوک 713

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت داروسازی دکتر عبیدی از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ تا سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ با نماد "صعبید۳۱۲" از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی می شود.

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت داروسازی دکتر عبیدی(سهامی عام) به مبلغ ۶۳۹,۵۵۴ میلیون ریال از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ تا سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ با نماد "صعبید۳۱۲" از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار اوراق اجاره شرکت داروسازی دکتر عبیدی تجهیزات ساخت و بسته بندی دارو است که توسط نهاد واسط از داروسازی دکتر عبیدی خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به وی واگذار می شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد می باشد که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی آبان چهارم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق بانک خاورمیانه بوده و شرکت های تامین سرمایه سپهر و گروه مالی گسترش کیان متعهد پذیره نویسی به ترتیب ۵۱ و ۴۹ درصد اوراق هستند. ضمناً صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کیان به عنوان بازارگردان و شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان به عنوان عامل فروش این اوراق ایفای نقش می کنند.

منبع:پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید