جان باختگان شبکه بانکی، شهید خدمت محسوب شوند.
سه شنبه, 27 اسفند 1398 15:33 کارمندان بانک شهید خدمت بانکداری مقابله با کرونا بانک مرکزی 1007

وزیر اقتصاد درخواست نمود: همكاران خدوم و فداكار در نظام بانكی كشور كه به علت ابتلاء به ویروس كرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران كرده اند، به عنوان شهید...

وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس محترم جمهور درخواست نموده است، همكاران خدوم و فداكار خود در نظام بانكی كشور را كه به علت ابتلاء به ویروس كرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران كرده‌اند، به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

در بخشی از متن نامه دکتر فرهاد دژپسند به رئیس محترم جمهور می‌خوانیم:

کارکنان بانک‌ها که در صف مقدم مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه بین‌المللی قرار داشته و تاکنون به خوبی توانسته‌اند از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور حمایت کنند، این بار نیز همچون شاغلین بخش درمان کمر همت بسته‌اند تا نگذارند تبعات شیوع این بیماری کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

بی‌شک این ایثارگری‌ها تا ابد بر تارک درخشان شبکه بانکی کشور همچون الگویی فراموش‌نشدنی خواهد ماند و ان‌شالله خداوند رحمان، پاداش از دست رفتگان را، بهشت برین اعطاء خواهند فرمود.

به منظور ارج نهادن به این جان‌فشانی‌ها، از حضرتعالی استدعا دارد موافقت فرمایند تا کارکنان شبکه بانکی کشور که به علت ویروس کرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران کرده‌اند، به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

منبع:وزارت امور اقتصادی و دارایی

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید