بانک اسلامی قطر برنده جایزه بهترین بانک اسلامی در قطر
دوشنبه, 31 تیر 1398 10:02 مالی اسلامی بانکداری اسلامی قطر جایزه 1111

بانک اسلامی قطر (QIB) جایزه بهترین بانک اسلامی قطر در اتحادیه بانکداران عرب (WUAB) در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد...

به گزارش پورتال بانکداری اسلامی به نقل از سایت خبری MENAFN، بانک اسلامی قطر (QIB) جایزه بهترین بانک اسلامی قطر در اتحادیه بانکداران عرب )WUAB( در سال 2019 را از آن خود کرده است، ایده اعطای این جایزه توسط مجله اجرایی بانکداری مطرح شده است.

بانکداران و تصمیم‌گیران ارشد از نهادهای مالی، دولت، نظارتی و کسب و کارها در سراسر خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا در این مراسم گرد هم جمع شدند تا بهترین رویکردهای نهادی و دستاوردهای برجسته در سال 2018 را به رسمیت بشناسند. این پنجمین مراسم سالانه WUAB در راستای تعالی و ارتقای دستاوردهای بانکداری عرب بود که یک گروه پوششی برای بیش از 500 بانکدار در منطقه عرب و در سراسر جهان می‌‌‌باشد.

باسل جمال، مدیر اجرایی گروه QIB، اظهار داشت: این جایزه بازتاب‌دهنده‌ وابستگی واقعی به نهادهایی است که برای ایجاد موسسات مالی منطقه عربی و ارتقای استانداردها و رویکردهای بانکداری و مالی همکاری می‌کنند تا از این طریق شهرت این منطقه به عنوان یک کانون بزرگ برای بازارهای مالی بین‌المللی را تقویت کنند.

استراتژی رشد QIB سازنده‌ی جایگاه آن به عنوان یک بانک پیشرو و برخوردار از روابط عمیق و ریشه‌دار با مشتریان و تعامل قوی با جوامع محلی است. استراتژی این بانک با چشم انداز ملی 2030 قطر و تعهد دولت قطر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت این کشور، تنوع‌بخشی به اقتصاد و توسعه یک بخش خصوصی قوی، ارتباط تنگاتنگی دارد.

جمال اذعان داشت: ما به طور مداوم بهترین عملکرد را در بازار داشته‌ایم، روابطمان را با مشتریانمان تقویت کرده و نتایج چشمگیری برای سهامداران بانک به ارمغان آورده‌ایم. این وضعیت ما را پیشگام شبکه مالی و بانکی در قطر و فراتر از آن قرار داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت گزارش این خبر به این نشانی مراجعه نمایند.

فرشته ملاکریمی

منبع: پورتال بانکداری اسلامی

 

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید