بانک اسلامی امارات، پیشرو در ترغیب خلاقیت و نوآوری در تامین مالی اسلامی
سه شنبه, 21 دی 1395 23:49 902

این بانک اقدام به نامگذاری یک روز به نام «روز نوآوری» کرده است. در این روز تیم‌های مختلف، ایده و نوآوری‌های خود را به مدیریت بانک ارائه می‌کنند.

به نقل از سایت خبری CPI، بانک اسلامی امارات یکی از موسسات مالی اسلامی پیشرو در امارات متحده عربی محسوب می‌شود که کوشش و تلاشی قابل تقدیر در ترغیب خلاقیت و نوآوری در حوزه تامین مالی اسلامی در محیط کاری خود انجام داده است.

این بانک اخیراً  اقدام به نامگذاری یک روز به نام «روز نوآوری» کرده است. در این روز تیم‌های مختلف درون سازمانی با اشتراک‌گذاری نوآوری‌های خود، ایده و نمونه‌های اولیه را به مدیریت بانک ارائه می‌کنند. کلیه کارکنان بانک اسلامی در بخش‌های مختلف کسب و کار در این رویداد که هدف از طراحی آن ترغیب خلاقیت، تفکر و اندیشه و همچنین به نمایش گذاشتن راهکارهای نوآورانه در حوزه‌ فن‌آوری‌های مالی و بانکی است شرکت می‌کنند.

روز نوآوری به عنوان یک ابزار اولیه، همراستا با استراتژی ملی نوآورانه امارات متحده عربی است که حرکتی در راستای رسیدن به چشم انداز ۲۰۲۱ این کشور در بخش‌های مالی و بانکی محسوب می‌شود. مدیر عامل بانک اسلامی در خصوص فشارهای ایجاد شده بر روی کارکنان بانک به منظور خلق نوآوری اینچنین گفت: بانکداری در دنیای امروز نیازمند رویکردی نو و نوآورانه همراستا و همگام با نیازهای در حال تغییر مشتریان است لذا بهره‌گیری از استعدادهای درون‌سازمانی برای ایجاد ایده‌های نو و خلاقانه، بهره‌مندی از منافع حاصل از تجارب و مهارت‌های گوناگون را به دنبال خواهد داشت و منجر به خلق محصولاتی منطبق با انتظارات و نیازهای مشتریان خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت مشتاقانه و ایده‌های قوی ارائه شده توسط کارکنان این بانک حمایت خود را از تکمیل و اجرای نمونه‌های اولیه ارائه شده اعلام داشت. از جمله ایده‌های خلاقانه معرفی شده در این رویداد به اسنپ کارت ، اچ آر پاندا و بانکداری کودک و نوجوان  می‌توان اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت گزارش کامل این خبر به این نشانی مراجعه نمایند.

منبع : پورتال بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی بانکی





Prev Next
برای ارسال نظر وارد سایت شوید