امکان ثبت نام در مسابقه بانکدان، برای فارغ‌التحصیلان 1400 و 1401 فراهم شد.
سه شنبه, 07 تیر 1401 04:08 مسابقه بانکدان مسابقه ملی دانشجویی بانکدان انجمن مالی اسلامی ایران بانکدان 524
Gallery Image 1

با توجه به درخواست های متعدد فارغ‌التحصیلان جهت شرکت در مسابقه بانکدان، با موافقت کمیته علمی، هر تیم می‌تواند از یک نفر از فارغ التحصیلان در رشته های مرتبط استفاده نماید.

دومین جلسه کمیته علمی مسابقه ملی دانشجویی بانکدان، روز یکشنبه 5 تیرماه برگزار گردید. در این جلسه که با حضور اعضای کمیته علمی، کمیته اجرایی و دبیرکل انجمن مالی اسلامی ایران برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته، موضوعات آزمون مقدماتی، دوره های آموزشی ضمن مسابقه و تقویم مسابقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد برخی مسائل و دغدغه های مخاطبان نیز، تصمیمات زیر اتخاذ شد:

• با توجه به درخواست های متعدد جهت امکان شرکت فارغ التحصیلان در مسابقه ملی دانشجویی بانکدان، مقرر شد:

«فارغ التحصیلان سالهای 1400 و 1401 نیز می‌توانند به عنوان یکی از اعضای تیم در این مسابقات حضور داشته باشند و هر تیم حداکثر می‌تواند یک عضو فارغ التحصیل داشته باشد.»

با توجه به اینکه قبلا مصوب شده بود هر تیم نهایتا میتواند دو دانشجوی دکتری داشته باشد، تصمیم کمیته به این معنی خواهد بود که هر تیم باید حتما دو عضو دانشجویی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد داشته باشد. در مورد دو عضو دیگر تیم ها مخیر هستند که از دانشجویان هر مقطع تحصیلی (کارشناسی، ارشد، دکتری) و یا یک نفر فارغ التحصیل و یک دانشجو استفاده نمایند. بدیهی است دانشجویان mba و dba انجمن های علمی معادل کارشناسی ارشد و دکتری محسوب می‌شوند.

• امکان ویرایش اعضای تیم، برای همه تیم ها تا پایان ثبت نام فراهم می‌باشد.

• آزمون ورودی مقدماتی طبق اعلام قبلی دارای 50 سوال خواهد بود که از محورهای اعلامی طراحی شده و بصورت تیمی و آنلاین برگزار می‌شود.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید