برگزاری پنل تخصصی انجمن مالی اسلامی ایران در دوره بازار سرمایه اسلامی ICM
چهارشنبه, 05 تیر 1398 17:34 ICM بازار سرمایه اسلامی مقالات 5320
Gallery Image 1 Gallery Image 2 Gallery Image 3 Gallery Image 4 Gallery Image 5

همزمان با برگزاری دوره ی ICM ، پنل تخصصی چالش های روز مالی اسلامی در قالب ارائه ی مقالات برتر ارسالی به دبیرخانه انجمن ، توسط انجمن مالی اسلامی برگزار گردید.

همزمان با برگزاری دوره ی ICM ، پنل تخصصی چالش های روز مالی اسلامی در قالب ارائه ی مقالات برتر ارسالی به دبیرخانه انجمن مالی اسلامی ایران، توسط انجمن مالی اسلامی ایران برگزار گردید.

دوره ی آموزشی ISLAMIC CAPITAL MARKET یا همان دوره آموزشی بازار سرمایه اسلامی چندین سال است که به همت سازمان بورس و اوراق بهادار در سطح بین المللی برگزار میگردد.

انجمن مالی اسلامی ایران سه سال است این افتخار را دارد که در برگزاری این دوره با سازمان بورس و اوراق بهادار همکاری نماید.

در یازدهمین دوره که 26 و 27 خرداد ماه امسال در هتل هما تهران  برگزار گردید، انجمن مالی اسلامی ایران پنل تخصصی چالش های نوین مالی اسلامی را در قالب ارائه مقالات برتر ارسالی به دبیرخانه انجمن برگزار نمود. در این پنل که در روز دوم دوره برگزار گردید دکتر علی سعیدی، عضو هیئت موسس انجمن که ریاست پنل را عهده دار بود، در ابتدا ضمن خیرمقدم به مهمانان داخلی و خارجی، به معرفی انجمن مالی اسلامی پرداخت. سپس آقای حسن بان از دانشپذیران نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مقاله ای را با عنوان Islamic Bank-as-a-Platform, Business Model   ارائه داد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

در ادامه خانم بشیری، از اعضای انجمن مالی اسلامی و مدیر ابزارهای نوین مالی شرکت فرابورس ایران مقاله ی دیگری با عنوان Islamic Repurchase Agreement ارائه نمود و سپس دکتر علیرضا رام روز عضو کمیته حسابداری و حسابرسی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران مقاله ای با عنوان Islamic Accounting Objectives; an Interdisciplinary Challenge ارائه کرد.

در پایان قسمت ارائه ها، نوبت به بحث در مورد مقالات ارائه شده رسید و دکتر سعیدی از هر کدام از نویسندگان مقالات سوالاتی را مطرح نمود. در پایان هم این جلسه با پاسخ دادن به سوالات حاضران در جلسه به پایان رسید.

جهت دریافت فایل های مقالات ارائه شده در این پنل اینجا کلیک نمایید.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید