درخشش فارغ‌التحصیل نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن در مسابقات علمی کنز INOTEX 2022
Tuesday, 24 May 2022 01:58 حسن بان مسابقات علمی کنز INOTEX 441
Gallery Image 1

در مرحله نهایی دومین دوره رقابت علمی کنز در INOTEX 2022  ، طرح ارائه شده توسط حسن بان، فارغ‌التحصیل نخستین دوره DBA انجمن در شمار طرح های برتر قرار گرفت.

به گزارش انجمن مالی اسلامی ایران، مرحله نهایی دومین دوره رقابت علمی کنز با حضور ۲۰ شرکت کننده از کشورهای ایران، مالزی و بنگلادش با معرفی برترین‌ها در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۲ روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این رقابت علمی از برترین دانشمندان، محققان، مبتکران، دانشجویان و استادان زیر ۴۵ سال جهان اسلام که ایده‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری خود را در قالب یک فایل ویدیویی سه تا پنج دقیقه‌ای ارائه داده بودند، تقدیر شد. 

در دوره‌های رقابتی کنز دستاوردهای علمی و فناوری در قالب اقتصاد، بانکداری و تامین مالی، آب، محیط زیست و انرژی، سلامت و فناوری و پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل و معدن و صنایع معدنی نمایش داده شده و منتخبان از طرح‌های رقابتی خود دفاع کرده و به رقابت می‌پردازند. در اختتامیه مراسم امسال که همان روز برگزار شد ۶ دانشمند جوان از ایران و مالزی به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی و از آنان تقدیر شد.

در گروه اقتصاد و بانکداری، حسن بان عضو و فارغ‌التحصیل نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران با طرح ««پول اسلامی غیر متمرکز، مبتنی بر دارایی ملکی»، جزء سه نفر برگزیده انتخاب گردید و مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در این دوره از رقابت ها، مجموعاً 658 طرح توسط پژوهشگران از 25 کشور پیرامون حل مشکلات جهان اسلام ارائه شد.

کسب جایزه رتبه نخست در فینتک های جشنواره دکتر نوربخش بانک مرکزی در سال 1397 ، حمایت مالی شهرداری تهران از رساله پژوهشی کارشناسی ارشد دانشگاه علامه 1388 ، شاگرد اول و اولین دانش آموخته دوره دکترای اجرایی مدیریت بازار سرمایه اسلامی از سازمان بورس و انجمن مالی اسلامی ایران 1399، رتبه برتر همایش مالیاتی 1388، از دیگر افتخارات حسن بان است.

انجمن مالی اسلامی نیز این افتخار را به ایشان تبریک گفته و سلامتی و تداوم موفقیت های علمی در مسیر حل مشکلات کشور را برای او آرزومند است.

 

baan1401

Prev
Tagged under
درباره نویسنده
Login to post comments