بهترین بانک های اسلامی خاورمیانه سال ۲۰۲۴ معرفی شدند
Wednesday, 15 May 2024 13:00 بانک اسلامی بانکداری اسلامی برترین بانک اسلامی خاورمیانه 64
Gallery Image 1

بانک های برتر خاورمیانه به دلیل داشتن دانش عمیق خود از بازارهای داخلی و منطقه ای، همچنان به تاب آوری و نوآوری خود ادامه می‌دهند.

بانک های ذیل به عنوان بهترین بانک های خاورمیانه به دلیل داشتن دانش عمیق خود از بازارهای داخلی و منطقه ای، همچنان به تاب آوری و نوآوری خود ادامه می دهند تا قادر به رویارویی با چالش های پیچیده اقتصادی و ژئوپلیتیکی منطقه باشند. علاوه بر ارتقای خدمات موجود، این بانک ها به شدت محصولات جدیدی را عرضه می کنند که به طور فزاینده ای متمرکز و تخصصی برای خدمت به جمعیت های مختلف کشورشان هستند. آزمایشگاه‌های توسعه داخلی در بسیاری از موارد به رشد این محصول کمک می‌کنند.

در عین حال، مشارکت و همکاری با بخش فین‌تک فرصت‌های قابل توجهی را برای سرعت بخشیدن به توسعه و راه‌اندازی خدمات جدید در محصولات متعارف و در بخش بانکداری اسلامی ایجاد کرده است. علاوه بر رشد داخلی، همه به دنبال گسترش منطقه‌ای هستند که برخی از آنها به پشتبانه وابستگی به گروه‌های بانکی منطقه‌ای و بین‌المللی کمک بیشتری می‌کنند.

پایداری از طریق تعهدات مالی قابل توجه و با ادغام اصول زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) در تراکنش های آن، یک جزء حیاتی در مدل کسب و کار هر بانک است.

بهترین بانک های خاورمیانه :

Ahli United Bank از بحرین
Qatar National Bank از عراق
Arab Bank از اردن
از کویت National Bank of Kuwait
از لبنان Arab BanK
از عمان Bank Muscat
از قطر Qatar Islamic Bank
از عربستان Saudi Awwal Bank – SAB
از امارات متحده عربیEmirates NBD
از یمن Arab Bank

 

منبع: GLOBAL FINANCE

Prev Next
Tagged under
Login to post comments