جلسات دوم و سوم از دورۀ بازار سرمایه اسلامی در حوزه علمیه خراسان توسط مرکز پژوهش برگزار شد
Monday, 01 May 2023 01:19 بازار سرمایه اسلامی حوزه علمیه مالی اسلامی اقتصاد مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی 239

دکتر سید امیر حسین اعتصامی، رئیس گروه مالی اسلامی مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی از برگزاری دومین نشست‌ بازار سرمایه اسلامی در محل حوزه علمیه خراسان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی، دکتر اعتصامی در این باره اظهار داشت، جلسات دوم و سوم این برنامه به درخواست «هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی» حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد با همکاری مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار در چهارم و پنجم اردیبهشت 1402 برگزار گردید. موضوع شناسی و بررسی فقهی قراردادهای آتی و اختیار معامله در دو جلسه آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، کارشناسان ادارۀ مالی اسلامی مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی موضوعات بازار سرمایه را با تأکید بر مباحث فقهی آنها در جمع خبرگانی از حوزه علمیه خراسان و دانشگاه رضوی تبیین خواهند کرد. متخصصین مالی اسلامی و علاقه‌مندان حوزوی جهت حضور و تبادل نظر در خصوص مباحث روز بازار سرمایه با تأکید بر مباحث فقهی آن، می‌توانند با دبیرخانه کمیته تخصصی فقهی با شماره 84083176 تماس حاصل نمایند.

Prev Next
Tagged under
Login to post comments