بیستمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی در پاریس
Wednesday, 01 August 2018 12:41 کنفرانس بانکداری سرمایه‌گذاری انجمن مالی اسلامی 1594

یستمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی در روزهای۲۰ و ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی مصادف  با روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ...

یستمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی در روزهای۲۰ و ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی مصادف با روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه سال جاری در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری بیستمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی گردآوری اساتید، صاحبنظران، پژوهشگران و محققان فعال در این حوزه به منظور ایجاد فضای تبادل نظرات، تجربیات و اشتراک‌گذاری نتایج تحقیقات در حوزه‌های مختلف بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی است.

در واقع همایش مذکور سعی دارد با بهره‌گیری از یک پلت‌فرم بین‌رشته‌ای برای پژوهشگران، محققان و فرهیختگان امکان ارائه، بحث و گفتگو را درباره آخرین نوآوری‌ها، نگرانی‌ها، دغدغه‌ها، چالش‌های عملیاتی و همچنین راه‌حل‌های پذیرفته شده در زمینه‌های بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی فراهم آورد.

این همایش در روزهای۲۰ و ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی مصادف با روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه سال جاری در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌شود و محورهای اصلی این همایش دو روزه به شرح ذیل می‌باشد.

· بانکداری، مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی

· املاک و مستغلات: چشم‌انداز اسلامی

· بانکداری اسلامی

· موسسات مالی اسلامی

· مالی اسلامی

· حسابداری اسلامی

· اقتصاد اسلامی

· مدیریت اسلامی

· سرمایه‌گذاری اسلامی

· بازاریابی اسلامی

· تکافل (بیمه اسلامی)

· کارآفرینی اسلامی

· بازار سهام اسلامی

· تامین مالی خرد اسلامی

· اوراق بهادار اسلامی (صکوک)

· مدیریت تامین مالی اسلامی


علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی این کنفرانس به این نشانی مراجعه نمایند.

منبع: پورتال بانکداری اسلامی

Prev Next
Tagged under
Login to post comments