همکاری مستر کارت با بانک اسلامی دبی در پرداخت حواله
دوشنبه, 22 آبان 1402 12:00 مستر کارت بانک اسلامی دبی پرداخت حواله بانکداری اسلامی دیجیتال ارز سرمایه‌گذاری همکاری 186

مسترکارت، همکاری راهبردی با بانک اسلامی دبی (DIB) برای راه‌اندازی خدمات پرداخت فرامرزی به‌منظور انتقال وجه همتا به همتا (P2P) و (B2B) آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از زوایا، مسترکارت، همکاری راهبردی با بانک اسلامی دبی (DIB) برای راه‌اندازی خدمات پرداخت فرامرزی به‌منظور انتقال وجه همتا به همتا (P2P) و (B2B) آغاز کرده است. خدمات فرامرزی Mastercard , بانک اسلامی دبی را قادر می‌سازد تا انتقال حواله‌ها را از طریق کانال‌های دیجیتال خود در بیش از 40 کشور در سراسر جهان بسرعت انجام دهد. راه حل حواله مبتنی بر Mastercard به افراد و سازمان ها این امکان را می دهد که تقریباً فوراً در سراسر جهان پول ارسال و دریافت کنند.


خدمات فرامرزی Mastercard انتقال وجوه را به هر نقطه پایانی در بیش از 140 کشور از طریق یک اتصال امن به 95 درصد حساب‌های بانکی در سراسر جهان می‌رسد.
مدیر عامل بانک اسلامی دبی گفت: متعهد هستیم که با ارائه راه حل های منحصر به فرد و پیشرفته به بازار مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی، مشارکت فعالی در ایجاد زیرساخت پرداخت یکپارچه داشته باشیم. این مشارکت خدمات پرداخت فرامرزی DIB را از طریق یکپارچه‌سازی بین برنامه‌های تلفن همراه و پلت‌فرم‌های آنلاین با Mastercard غنی‌تر می کند و انتقال امن و کارآمد به شبکه وسیعی از جغرافیا که بانک اسلامی دبی در آن فعالیت می‌کند، صورت می گیرد.

همچنین رییس منطقه ای مستر کارت در اروپا, خاورمیانه و آفریقا گفت: برای بسیاری از مردم، حواله راهی برای حفظ ارتباط با جوامع خود است. ما در Mastercard به ارائه راه‌های سریع، راحت، ایمن و مقرون‌به‌صرفه برای انتقال وجه بین‌المللی در نظر گرفته ایم. خوشحالیم که اولین سرمایه گذاری تجاری مبتنی بر نوآوری خود را با DIB راه اندازی می کنیم و امیدواریم این شروع یک همکاری طولانی و سازنده باشد.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید