برگزاری سومین مجمع مدیران عامل هیئت خدمات مالی اسلامی
جمعه, 07 مهر 1402 12:00 مجمع مدیر عامل هیئت خدمات مالی اسلامی مالی اسلامی بانکداری اسلامی IFSB اقتصاد 228

سومین مجمع مدیران عامل هیئت خدمات مالی اسلامی با موضوع «پیمایش آینده: آزادسازی پتانسیل‌های مالی اسلامی» در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۲۳ (۲۳ مرداد ۱۴۰۲) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از پورتال بانکداری اسلامی و به نقل از سایت هیئت خدمات مالی اسلامی (IFSB)، سومین مجمع مدیران عامل (CEO) این هیئت با موضوع «پیمایش آینده: آزادسازی پتانسیل‌های مالی اسلامی» در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۲۳ (۲۳ مرداد ۱۴۰۲) برگزار شد. رویداد مذکور، بستری را به منظور بررسی چشم‌انداز در حال تحول مالی اسلامی و همچنین چگونگی پاسخ‌های آن به چالش‌ها و فرصت‌های نوظهور فراهم آورد.

گردهمایی مزبور با سخنرانی افتتاحیه دکتر بیلو لاوال دانباتا، دبیرکل هیئت خدمات مالی اسلامی آغاز شد. به طورکلی، جوهره و ماهیت اصلی این رویداد در این موضوع خلاصه می‌شود که در مسیر آینده مالی اسلامی، تقویت و پرورش مهارت‌های قوی گفتگو امری ضروری است. در نشست اول این گردهمایی با موضوع «پیمایش مسائل نوظهور» که با حضور سخنرانان و با مدیریت عمر انصاری، دبیرکل سازمان حسابداري و حسابرسي مؤسسات مالي اسلامي برگزار شد، به تغییرات جنجالی و بنیادین در چشم‌انداز مالی اسلامی پرداخته شد. هدف این نشست بررسی روندهای صنعت در حال تحول، دیجیتالی شدن سریع و نیاز به نوآوری بود. موضوع نشست دوم نیز که «پیمایش در یک محیط چالش‌برانگیز اقتصاد کلان» بود، تمرکز بر چالش‌های منحصربه‌فردی که مؤسسات مالی اسلامی در میان عدم قطعیت‌های جهانی با آن‌ها مواجه هستند، معطوف گشت. در این نشست پیامدهای آشفتگی بازار در مناطق خاص به منظور جمع‌آوری و استخراج درس‌های کاربردی در حوزه بانکداری اسلامی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

سومین گردهمایی مجمع مدیران عامل نه تنها به هدف خود یعنی بررسی و کاوش در چشم‌انداز آینده مالی اسلامی دست یافت، بلکه گفتگو را میان بازیگران کلیدی صنعت مذکور نیز تقویت کرد. لازم به ذکر است که این هیئت به تعهد خود مبنی بر تسریع بحث‌های سازنده که آینده مالی اسلامی را در مقیاس جهانی شکل می دهند، پابرجا خواهد ماند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه نمایند.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید