پاکستان عنوان بهترین بورس اسلامی را به خود اختصاص داد
دوشنبه, 03 مهر 1402 11:00 پاکستان بورس اسلامی بورس پاکستان بهترین بورس اسلامی 340

بورس اوراق بهادار پاکستان (PSX) برنده جایزه بهترین بورس اسلامی در سال 2023 توسط جوایز مالی اسلامی جهانی (GIFA) شده است.

بورس اوراق بهادار پاکستان (PSX) برنده جایزه بهترین بورس اسلامی در سال 2023 توسط جوایز مالی اسلامی جهانی (GIFA) شده است. بورس اوراق بهادار پاکستان در بیانیه ای اعلام کرداین سومین سال متوالی است که این جایزه معتبر را دریافت می کند.

GIFA یک رویداد بین المللی در بانکداری و مالی در جهان اسلام است که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

از سال 2011، این جوایز به آن دسته از افراد، نهادها و ادارات دولتی در سراسر جهان اهدا می‌شود که عملکرد برجسته‌ای در ترویج بانکداری و مالی اسلامی و تعهد به مسئولیت اجتماعی از خود نشان داده‌اند.

فرخ خان، مدیر عامل و مدیر اجرایی بورس پاکستان اظهار داشت که بورس پاکستان مفتخر است جایزه جهانی مالی اسلامی را برای سومین سال متوالی توسط جوایز مالی اسلامی جهانی دریافت کند.

وی گفت: بورس پاکستان یک پلت فرم قوی برای محصولات مطابق با شریعت و افزایش سرمایه است.

بورس پاکستان با مجموع 251 شرکت منطبق با شریعت پذیره نویسی شده که بیش از 65 درصد از کل ارزش بازار را به خود اختصاص داده است، بستری عالی برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا سرمایه های خود را به سمت پیشنهادات مالی اسلامی هدایت کنند و نهادهای مالی برای ایجاد و ارائه محصولات جدید از قبیل صکوک، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مطابق با شریعت، ETF و سایر موارد برای کمک به شرکت‌ها و دولت در جمع‌آوری سرمایه از بازار سرمایه قدم بر می دارد.

منبع: آبزرور

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید